חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה סיכלה ניסיון הברחה של קוקאין בחבילות דואר שהגיעו לארץ

משטרת ישראל סיכלה ניסיון ייבוא סם מסוכן מסוג 'קוקאין' בשווי עשרות אלפי שקלים שהוסלקו בצורה מתוחכמת בתוך חבילות דואר שהגיעו לארץ. משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות סמויה וגלויה במסגרת מלחמתה העיקשת בייבוא וסחר בסמים מסוכנים ובניסיונות להחדירם לשטחי מדינת ישראל והפצתם בקרב האוכלוסייה.

ראשיתה של החקירה הסמויה החלה בראשית השבוע, עם הגעתן של 2 מעטפות מכתובת בחו"ל אשר היו ממוענות למסירה באזור ירושלים.

לאחר שעלה חשד לגבי יעדן של המעטפות, יחידת הסמים והמכס בנתב"ג בדקו תכולתן של המעטפות שהכילו בתוכן עשרות דפים, העלו חשד כי מכילות סמים מסוכנים והזעיקו את המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבדיקה מעמיקה של תכולת המעטפות, עלה כי סם מסוכן מסוג 'קוקאין' הוסלק באופן מתוחכם בצורה של הספגתו בתוך הדפים, במשקל מוערך של כ – 300 גרם ובשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.

חוקרים ובלשים של היחידה המרכזית בירושלים ביצעו שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, שהובילו לאיתור 2 חשודים (שנות ה – 50, ירושלים) שהתחזו בשמות פיקטיביים שהיו רשומים על המעטפות ועצרו אותם.

החשודים, להם הרשעות קודמות דומות, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים בחשד לייבוא סמים מסוכנים, במהלכה נקשרו למיוחס להם.

מעצרם של החשודים הוארך, והיום יובאו לדיון נוסף בעניינם בפני בית המשפט.

משטרת ישראל פועלת בכל המישורים בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם כלל הרשויות במטרה למנוע ולסכל כל ניסיון של יבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ.
על אף דרכיהם היצירתיות של ניסיונות ייבוא הסמים, פועלת המשטרה בנחישות ובאפס סובלנות לאיתור אותם מארזים הנראים תמימים לכאורה ולעצור את מי שאחראי לייבואם. מדובר בתפיסת סמים מסוכנים בשווי רב, אשר מהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בייבוא וסחר בסמים שפוגעים בחיי האזרח הנורמטיבי.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button