חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

חשד: ניגשו למבחן תיאוריה עם אוזניה אלחוטית ומצלמה מוסלקת

מעבר מבחן תאוריה תמורת תשלום – 2 חשודים נתפסו 'על חם' ביציאה ממבחן התאוריה כשעל גופם אמצעים טכנולוגיים שסייעו להם לעבור את המבחן. "מבחן התיאוריה הנו אחד השלבים החשובים והקריטיים אותו נהג צריך לעבור בהצלחה במטרה לקבל רישיון נהיגה כחוק. אדם העוקף את שלב הלימוד ובתחבולות עובר את המבחן החשוב, עלול במעשיו להוות סכנה ממשית לחייו ולחיי ציבור משתמשי הדרך." ציינו במשטרה

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, עם קבלתו של דיווח במשטרה ממשרד הרישוי בירושלים, לפיו הם חושדים בשני אנשים שהגיעו להיבחן במבחן התיאוריה.

שוטרים שהגיעו תוך דקות למקום, איתרו את שני החשודים, בני 19 ו-28 תושבי הדרום, והחלו לתחקר אותם במקום. השוטרים הבחינו כי החשודים מחזיקים בידיהם בקבוקי שתיה מפלסטיק, ובבדיקה מעמיקה שלהם גילו השוטרים כי הבקבוקים הותאמו בצורה ייחודית ומכילים בתוכם מכשור טכנולוגי הכולל מצלמה בעלת יכולת שידור לטווח רחוק. עוד נתפסו ברשותם אוזניות אלחוטיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשודים הובאו לחקירה בתחנת מוריה בחשד לקבלת דבר במרמה. במהלכה נקשרו למיוחס להם.

מהחקירה עלה החשד כי החשודים יצרו קשר עם אדם נוסף שהעביר להם את הבקבוקים והמכשור המתקדם במטרה לסייע להם במעבר המבחן וזאת תמורת תשלום של אלפי שקלים.

עוד עלה, כי עפ"י החשד נכנסו החשודים למבחן התיאוריה שהבקבוק ובו המצלמה מכוון לכיוון השאלות, ובאמצעות האוזנייה האלחוטית שהייתה באוזנם של החשודים קיבלו את התשובות הנכונות מהחשוד הנוסף. חקירת המשטרה נמשכת לאיתור מעורבים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי היא תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד כל עבריין שינסה בדרכי זיוף / תחבולות לקבל רישיון נהיגה ותפעל למיצוי מלוא הדין נגדו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח