בריאותחדשות הארץמבזקים

מקצרים זמן תגובה: נקודת הזנקה חדשה של מד"א במערב הרצליה

הערב התקיים טקס חניכה רשמי לנקודת ההזנקה החדשה של מד"א במערב העיר * בנוסף חגגו בטקס את הצטרפותם של 100 כונני תגובה מידית חדשים למרחב. מנכ"ל מד"א, אלי בין: "הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה בעיר תתרום רבות לשיפור השירות ולצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד"א לאירועי חירום"

הערב (רביעי) נחנכה נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום במערב העיר הרצליה. הנקודה שממוקמת בכניסה לחוף שרון מהווה תוספת לתחנת מד"א המרכזית שבעיר, פועלת שבעה ימים בשבוע ומוצב בה באופן קבוע אמבולנס 4X4 המותאם לנסיעה בחוף. הנקודה החדשה כבר הוכיחה את נחיצותה במענה רפואי לקריאות חירום בחופי הים הסמוכים, בכביש החוף, בהרצליה פיתוח ובישובים הסמוכים. בטקס השתתפו ראש עיריית הרצליה מר משה פדלון, מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים, יו"ר הנהלת המתנדבים במרחב ירקון של מד"א חיים דגן ועובדי ומתנדבי מרחב ירקון במד"א.

לצד חנוכת הנקודה החדשה התקיים טקס חלוקת ציוד לכונני מד"א, כ-100 כונני תגובה מידית חדשים שיפעלו במרחב קיבלו ציוד החייאה מתקדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

בנוסף לנקודת ההזנקה במערב הרצליה מפעיל מד"א בעיר שירותי ניידת טיפול נמרץ ושרותי אמבולנס והצוותים מעניקים טיפול רפואת חירום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. מאות העובדים והמתנדבים בעיר, בהם עשרות מתנדבי נוער מוזנקים במהלך השנה לכ-13,550 אירועים רפואיים. מלבד הטיפול הרפואי שהחובשים והפאראמדיקים של מד"א מעניקים לתושבי האזור, העובדים והמתנדבים פעילים מאוד בקהילה ומקיימים פעילויות הדרכה בקהילה ובבתי הספר ומסייעים באיסוף תרומות מזון במהלך החגים.

צילום: דוברות מד"א

ראש עיריית הרצליה משה פדלון בירך על פתיחת התחנה ואמר "התחנה החדשה נותנת מענה לתושבי מערב העיר ומהווה תוספת חשובה לתחנת מד"א הוותיקה במרכז העיר. שירותי התחנה מצטרפים למגוון הפעילויות, ההרצאות והקורסים שעיריית הרצליה מציעה לתושביה, וזאת במטרה להגביר את המוּדעוּת לנושא הבריאות ולשיפור איכות החיים שלהם."

יו"ר הנהלת המתנדבים במרחב ירקון של מד"א, חיים דגן: "אנחנו שמחים לחנוך את התחנה שתיתן שירות מהיר ויעיל יותר לתושבי מערב הרצליה. סיימנו בימים אלו ארבעה קורסי חובשים נהגי אמבולנס שיעבו את מערך המתנדבים למען תושבי הרצליה והסביבה".

צילום: דוברות מד"א

מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים: "התחנה הזו מקצרת את זמני התגובה ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הבל יתואר עם עיריית הרצליה. אני מודה לראש העיר מר משה פדלון ולמנהל מחלקת הבריאות של עיריית הרצליה עדי חמו, מודה למתנדבים ולעובדים שפועלים בתחנה ומאחל בהצלחה לכוננים שהצטרפו למשפחת מד"א."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה בעיר תורמת רבות לשיפור השירות ולצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד"א לאירועי חירום. מיקומה של נקודת ההזנקה משמעותי ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים באזור כולו. אני מבקש להודות לעיריית הרצליה ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה והתרומה הרבה לפתיחת נקודת ההזנקה".

צילום: דוברות מד"א
Back to top button