חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

אישום: גרמה למותה של יעל לוי חזן בעקבות נהיגה רשלנית

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט לתעבורה מרכז כתב אישום נגד מיכל הוט בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש.

לפי כתב האישום, בליל 30 בנובמבר 2017 נהגה הוט בכביש 431 לכיוון מערב. בהמשך אותה הדרך נהגה יעל לוי חזן במסלול האמצעי ופגעה ברכב אחר אשר נסע לפניה. כתוצאה מכך נפתח מכסה המנוע של הרכב הנפגע. לוי חזן סטתה שמאלה, נעצרה בנתיב השמאלי, הדליקה אורות מצוקה מהבהבים מאחור, פתחה את דלת הנהג ברכבה ועמדה לידו על הנתיב השמאלי. הרכב הנפגע סטה מן הכביש גם הוא ונעצר בשול הימני. רכב נוסף ובו חמישה אחרים נעצר בשולי הכביש השמאלי, תוך ששלושה מהם יצאו לעבר המכונית של לוי חזן על מנת להגיש עזרה. כתוצאה מעצירת המכוניות נוצר בכביש עומס תנועה.

בהתקרבה למקום התאונה נהגה הוט בנתיב השמאלי במהירות של 100 קמ"ש, מבלי להגיב כלל למתרחש בכביש. רק בהגיעה קרוב ביותר אל רכבה של לוי חזן הבחינה הוט כי הרכב נמצא בעצירה, ואז סטתה שמאלה לעבר השול השמאלי. כתוצאה מכך פגעה הוט בעוצמה בלוי חזן ובדלת רכבה השמאלית. לוי חזן נהדפה מספר מטרים באוויר ונהרגה במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוט המשיכה בנסיעה ופגעה גם ברכבם של החמישה. כתוצאה מכך, נדחפה מכוניתם מספר מטרים קדימה ולכל חמשת נוסעי הרכב נגרמו חבלות רבות.

אלחנן רוט חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהוזעק לזירת התאונה וטיפל בפצועים סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ארבעה כלי רכב. יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה סניף ראשון לציון הענקנו טיפול רפואי לפצועה באורח אנוש שלמרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה, כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצועה בינוני, ולשלושה נפגעים באורח קל".

זירת האירוע בכביש 431 – צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת האירוע בכביש 431 – צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח