בריאותחדשות הארץמבזקים

מנכ"ל מד"א: ערוכים לתת מענה לכל תרחיש אפשרי במהלך החג

מד"א מוכן בהערכות מיוחדת לקראת ערב חג הפסח ועד לצאת החג * במד"א מזכירים לציבור להגיע ולתרום דם על מנת להתגבר על החוסר הצפוי במהלך ימי החג * מנכ"ל מד"א אלי בין: "במד"א ערוכים לתת מענה לכל תרחיש אפשרי במהלך החג"

במגן דוד אדום ערוכים לחג הפסח שיתקיים ביום שישי הקרוב ומתגברים את הכוחות החל מערב החג (30.3), במהלך ימי חול המועד ועד צאת החג. בנוסף למשמרות הפעילות, כוחות מד"א בכל רחבי הארץ שעומדים בקשר שוטף עם כלל כוחות הביטחון וערוכים בהתאם צפויים להיות מתוגברים משמעותית ע"י מתנדבי מד"א, על מנת שיוכלו להעניק במהירות וביעילות מרבית סיוע רפואי לכל הנזקק לכך. כמו כן, פריסה מיוחדת של כוחות מד"א תתקיים במוקדי תיירות על מנת לתת מענה מיטבי ומהיר, בייחוד במקומות הומי אדם, בכותל המערבי, פארקים, אתרי הפנינג המוניים ואתרי הטיול והנופש ברחבי הארץ.

צילום: דוברות מד"א

בנוסף לכך, עובדי ומתנדבי מד"א שיסבו בערב החג לשולחן הסדר בתחנות מד"א השונות ברחבי הארץ, יעניקו מענה רפואי מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה אפשרית במהלך ליל הסדר, ולאורך כל החג. כחלק ממערך הכוננות הנרחב במהלך ימי חול המועד יפרסו אמבולנסים כוננים, כונני מד״א יהיו במוכנות למענה מהיר על ידי אופנועי-מד"א, אופניים חשמליים, בימבולנסים ורכבים פרטיים אשר מצוידים כולם בציוד רפואי. גם 2 מסוקי מד"א בצפון הארץ ובדרומה יעמדו בכוננות כשכלל אמצעי התחבורה מטרתם לקצר את זמני התגובה ולייעל את המענה הרפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שחר חזקלביץ, תיעוד מבצעי מד"א

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחות מד"א יהיו ערוכים כבכל שנה בכוחות מתוגברים במהלך חג הפסח. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי במהלך החג ולהענקת סיוע רפואי מיידי לכל קריאה. על מנת שהחג יעבור בשמחה וללא פגיעות מיותרות בנפש, אני פונה לציבור לתת יתר תשומת לב לבטיחות הילדים בזמן שמתארחים מחוץ לבית, לשמור על כללי הבטיחות בטיולים בטבע ולנהוג בבטחה בכבישים. אני קורא לציבור להישמע לבקשת שירותי הדם של מד"א ולהגיע לתרום דם, על מנת לסייע ולהמשיך לשמור על מלאי דם הנדרש, לטובת מי שעלולים להזדקק לו במהלך החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט".

צילום: דוברות מד"א
Back to top button