חדשות הארץמבזקים

ביקור הנהלת חטיבת בתי החולים הממשלתיים

הנהלת חטיבת בתי החולים הממשלתיים ובראשה ד"ר אורלי ויינשטיין, הגיעה לביקור וסיור במרכז הרפואי פדה-פוריה. צוות רחב של הנהלת חטיבת בתי החולים הממשלתיים ובראשו ד"ר אורלי ויינשטיין, הגיע ביום שלישי, 20.3.18, לביקור וסיור במרכז הרפואי פדה-פוריה. בחלקו הראשון של הביקור הציגו ד"ר ארז און מנהל המרכז הרפואי וחברי ההנהלה: הלן מלכה זאבי- מנהלת הסעוד, ד"ר מאיר רוח – עוזר רפואי למנהל המרכז הרפואי ושמעון סבח- המנהל האדמיניסטרטיבי, את פעילות המרכז הרפואי , הישגי השנה האחרונה, שירותים רפואיים חדשים שנוספו, תוכניות ויעדים לשנת 2018 .

הלן מלכה זאבי, הרחיבה על שורה של מפגשים עם מטופלים ובני משפחותיהם כחלק מהפעילות לשיפור חווית המטופל, "נפגשנו עם קבוצות של מטופלים ובני משפחותיהם, גם מטופלים שכבר השתחררו מאשפוז, עלו נושאים מגוונים. רכזנו את כל הנושאים שעלו ובנינו תוכנית פעולה. לדוגמא, סדנת בישול בריא שאנחנו מקיימים בחודש הבא למטופלים עם מחלות ראומטולוגיות. אנחנו ממשיכים ליזום מפגשים עם מטופלים, כולל מטופלים שמגיעים למרפאות השונות, חשוב לנו לשמוע מהם על חווית השירות ולפעול כל הזמן לשיפור".

ד"ר רוח תאר את ההתגייסות המלאה של צוות המרכז הרפואי לפרויקט "שכנות טובה". לדבריו, עד כה טופלו במרכז הרפואי פדה-פוריה מאות ילדים סורים, פצועים, חולים במחלות כרוניות או מולדות, ילדים וחולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמעון סבח, המנהל האדמינסטרטיבי, פרט את שורת תוכניות הבינוי והפיתוח במרכז הרפואי וציין, "בשנתיים האחרונות משרד הבריאות הציב כיעד מרכזי, עמידה ביעדי תוכנית העבודה מבחינה תקציבית. לגאוותנו אנחנו עומדים ביעדים בהצלחה רבה וללא גירעונות ".

לסיכום, ציין ד"ר און יעדים מרכזיים לעתיד, והוסיף כי תכנון הפרויקט הענק של הקמת מרכז שיקום לצפון, נמצא בשלבים מתקדמים. לאחר המפגש סיירו חברי הנהלת החטיבה במעבדות, מכון האונקולוגי, מרפאות חוץ, ובמחלקת הדימות. ד"ר ויינשטיין התרשמה מאד ואמרה , "הביקור היה מרתק, למדנו הרבה על החזון שלכם ועל פעילותכם. למדנו על המקוריות והיצירתיות שלכם בניהול בית החולים".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה
Back to top button