צרכנות

בריחת שתן במספרים

האם אתם יודעים כי בריחת שתן משפיעה על מיליוני מבוגרים, אבל האם תהית אי פעם על כמה בדיוק? האם אי פעם חשבת על כמה כסף אנשים מוציאים מדי שנה על טיפולים בבריחת שתן ועל מוצרי ספיגה? האגודה הלאומית האמריקאית לבריחת שתן (NAFC) יודעת את התשובות לשאלות אלה ועוד רבות אחרות. NAFC מוקדש ליידוע אנשים בעובדות על אי שליטה בנושאים של בריחת שתן אצל ילדים ומבוגרים, וכן כדי לספק לאנשים עם בעיות בריחת שתן את העזרה ואת המידע שהם צריכים על מנת לנהל את המצב שלהם, נושאים כגון בריאות, עצות טיפוליות, אילו מוצרים למניעה של בריחת שתן מומלצים ועוד. האגודה הלאומית האמריקאית לבריחת שתן אספו הרבה נתונים על בריחת שתן ועל בעיות הקשורות בבריחת שתן. למעוניינים במידע נוסף ניתן לבקר באתר האינטרנט שלהם כדי לראות את כל המידע שיש להם על הנושא, עם זאת הבאנו לכם מספר עובדות שחשבנו שיכולות לעניין אתכם:

שכיחות

אי-שליטה בסוגרים משפיעה על 200 מיליון בני אדם ברחבי העולם, ו -25 מיליון בני אדם בארצות הברית חווים בעיות של בריחת שתן חולפת או כרונית. שליש מהגברים והנשים בגילאי 30-70 חוו אובדן שליטה בשלפוחית ​​השתן בנקודה מסוימת בחייהם הבוגרים, וחלקם עדיין עשויים לחיות עם הסימפטומים. מבוגרים רבים בארץ חווים סימנים ותסמינים של בעיות של בריחת שתן. למעלה משליש מהאנשים בגילאי 30-70 מתעוררים פעמיים או יותר כדי לתת שתן כל לילה, מה שמתאים לאבחון קליני של נוקטריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפול

למרות שיש מבוגרים רבים שחווים סימנים של בריחת שתן, נראה כי מבוגרים רבים בוחרים לא לדבר עם הרופאים שלהם על זה כמכלול. שני שלישים של גברים ונשים בגילאי 30-70 מעולם לא דנו בבריאות שלפוחית ​​השתן עם הרופא שלהם. רק אחד מכל שמונה אמריקאים שחוו אובדן שליטה בשלפוחית ​​השתן אובחן. גברים נוטים פחות לדבר על בעיות רפואיות בכלל ובעיות של בריחת שתן בפרט עם חברים ובני משפחה והם בדרך כלל פחות מיודעים בנושא לעומת נשים. נשים מצד שני מחכות 6.5 שנים בממוצע מן הפעם הראשונה שהן חוות תסמינים של בריחת שתן כדי לראות רופא בנוגע לבעיות שלהן.

מחקרים חדשים הציעו אפשרויות טיפול מתקדם בנשים הסובלות מבריחת שתן.

עלות

בשנת 1995, העלות החברתית בארה"ב של אי שליטה במתן שתן בקרב  אנשים שהיו בני 65 ומעלה היתה 26.3 מיליארד דולר, מה שמסתכם לסכום של 3565 דולר לכל אדם הסובל מבריחת שתן עבור ביקורים אצל רופא, טיפולים, חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה אחרים.

 

מקווים שהצלחנו לעזור לכם ולשפוך אור על הנושא החשוב הזה.

Back to top button