חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

החל מ-17:30 ייסגרו מספר רחובות הסמוכים לכיכר רבין בתל אביב

משטרת ישראל סיימה את היערכותה לקראת המחאה נגד גירוש מבקשי מקלט בתל אביב המתוכננת להתקיים הערב (מוצאי שבת) החל משעה 20:00 ועד סיומה בשעה 23:00. מאות שוטרים, מתנדבי משטרה וסדרנים ייפרסו ברחובות הסמוכים לכיכר רבין ובהיקף על מנת לשמור על ביטחון המשתתפים באירוע וכן לשמור על הסדר הציבורי תוך הקפדה על חציצה בין קבוצות מחאה המתנגדים אלה לאלה. בנוסף יהיו פרוסים בצמתים וברחובות המקיפים את הכיכר עשרות שוטרי תנועה אשר יעסקו בהכוונה ובהזרמת התנועה באופן מיטבי ויפעלו לצמצם למינימום הכרחי את הפגיעה בשגרת החיים בעיר.

החל מהשעות 17:30 ועד 23:00 יהיו סגורים לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:

• רחוב אבן גבירול בקטע שבין רחוב שאול המלך לרחוב ארלוזרוב (שני הכיוונים).
• רחוב בן גוריון בקטע שבין רחוב שלמה המלך עד לכיכר רבין.
• רחוב פרישמן בקטע שבין כיכר מסריק ועד הכיכר.
• רחוב דוד המלך בקטע שבין רחוב ויצמן ועד הכיכר.
• רחוב בלוך בקטע שבין רחוב ארלוזורוב. ועד הכיכר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ציינו כי היא תאפשר את חופש הביטוי וחופש המחאה ומנגד תשמור על האינטרס הציבורי של קיום הסדר הציבורי והתנהלות חיי השגרה בעיר. משתתפי המחאה נקראים לשמור על הסדר הציבורי ולנהוג על פי מה שהותר באישור לקיום המחאה.

במשטרה הבהירו כי היא תפעל בנחישות נגד כל מי שינקוט באלימות ובכלל זה אלימות מילולית וכן המשטרה לא תאפשר חריגה מתנאי רישיון המחאה או ניסיון של מי מהמשתתפים להפר את הסדר ולפגוע בשגרת חיי התושבים.

המשטרה תהיה פרוסה בצירים המרכזיים ותבצע הכוונת תנועה ודילול עומסי תנועה ככל שהדבר יתאפשר. מומלץ לציבור להתעדכן באפליקציית waze וכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110. כמו כן, הציבור מתבקש לגלות עירנות ולדווח למשטרת ישראל ( 100 ) על אירועים חריגים, חפצים חשודים וכיו"ב.

הפגנה בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח