חדשות הארץטיוליםמבזקים

ישראלים ופלסטינים בצעדה והפנינג לציון יום המים הבינלאומי

כאלף בני אדם משתתפים מישראל ומהרשות הפלסטינאית בצעדה והפנינג "זורמים לירדן" לציון יום המים הבינלאומי – מים מחברים ביננו

הבוקר (שבת) ציינו ברשות הכינרת, מועצה אזורית עמק הירדן, רשות הטבע והגנים, החברה להגנת הטבע, המשרד להגנת הסביבה ו'אקופיס', יחד עם משפחות רבות מכל רחבי הארץ וכן משתתפים מהרשות הפלסטינאית תחת הכותרת- מים מחברים ביננו שנהנו מירידת הטמפרטורות ומזג אוויר נוח, בהפנינג סביבתי וצעדה מיוחדת את 'יום המים הבינלאומי' ללא תשלום!.
 
האירוע שהתקיים באום ג׳וני כלל צעדה במסלול מעגלי מאום ג'וני דרך דגניה א', סכר אלומות, נחל יבניאל, גשר בית זרע וחזרה לאום ג'וני. במהלך המסלול הופעלו תחנות הסברה בנושאים שונים כגון: שיקום גדות הנחל, שיפור איכות המים, מגוון ביולוגי ועוד. בנוסף התקיים הפנינג סביבתי מרשים שכלל נקודת הסברה, סדנאות ייחודיות, פינות יצירה לכל המשפחה, הפעלות, מופעי מוסיקה מקומית, דוכני מזון ועוד.
 
ברשות הכינרת מציינים, כי הצעדה הקהילתית וההפנינג הסביבתי נועדו לחשוף את הקהל הרחב ותושבי עמק הירדן לשינויים החיוביים בתוואי נהר הירדן, הנחשב לציר מרכזי של חיים ומורשת בעמק הירדן, שסבל שנים רבות מהזנחה. בזכות הפרויקטים ופעולות השיקום האינטנסיביות שמתבצעות בתוואי זה במהלך השנים האחרונות על ידי אגף ניקוז ברשות הכינרת בשיתוף רשות הטבע והגנים, המשרד להגנת הסביבה ובהתבססות על תקציבי הקרן לשמירה על השטחים הפתוחים.

יעל סלע מנהלת אגף חינוך וקהילה ברשות הכינרת ציינה, "משמח לראות את ההענות הגבוהה של הציבור לאירוע החשוב וכן את הגעת המשלחת מעבר לגבול שנטלה חלק בהפנינג שסבב את תוואי נהר הירדן"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רותם ויצמן מאקופיס הוסיפה: "אנו שמחים להיות חלק מאירוע חשוב ומרגש המתקיים מדי שנה לקידום הגשמת היעד המשותף- שיקום הירדן. גאים בבני הנוער שהגיעו השנה מישראל ומהרשות הפלסטינאית, שכבר בגיל צעיר פעילים סביבתית ומקיימים שיח חיובי על מקורות המים המשותפים ועל מציאת פתרונות משותפים המטיבים עם כל הצדדים"

צילום- רשות הכינרת
צילום- רשות הכינרת
צילום- רשות הכינרת
צילום- רשות הכינרת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח