העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

מנהיגי חמאס הנייה וסינוואר קיימו פגישת חירום עם מנהיגי פלגים בעזה

אתמול (חמישי) ההנהגה של תנועת חמאס והזרוע הצבאית של הארגון ערכו פגישת חירום בנוכחות ראש הלשכה המדינית איסמעיל הנייה וראש התנועה יחיא סינוואר עם מספר מנהיגי פלגים ברצועת עזה על מנת לתדרך אותם על החקירות האחרונות בנוגע להפצצת שיירת ראש הממשלה הפלסטינית ראמי חמדאללה.

במהלך הפגישה, שהתקיימה במשרדו של סינוואר, הציגה תנועת חמאס תמונה מפורטת של החקירות האחרונות בנוגע לניסיון ההתנקשות, חשפה את זהות המבצעים ומסרה פרטים אודות מבצע ההשתלטות על המבנה בו התבצר החשוד שעמד בראש החולייה וחוסל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהנהגת חמאס אישרו כי לשירות הביטחון יש מסמכים ופרטים מלאים על מה שקרה והם פועלים להמשיך ולהשלים את החקירה. הנהגת חמאס הבטיחה לפלגים הלאומיים שתציג בהקדם את כל הפרטים לעם הפלסטיני, לגורמים הפוליטיים ולעולם כולו.

דובר מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, עדנאן אל-דמירי אמר היום (שישי) כי ארגון חמאס ממשיך בשקריו על ידי הצגת פעולות של הרג ואשמה נגד אחרים ומנסה להסית את תשומת הלב מאחריותו המלאה לפיגוע נגד שיירת ראש הממשלה.

ראש הממשלה הפלסטיני, רמי חמדאללה אמר היום כי הם דורשים מחמאס להעביר לידי הרשות הפלסטינית את השליטה המלאה ברצועת עזה, "אנו דורשים שוב מתנועת חמאס להעביר לידנו את כל האחריות הביטחונית, הכלכלית, המשפטית והמינהלית לממשלה".

בתוך כך, היום נראו יחד ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הניה וראש התנועה ברצועת עזה יחיא סינוואר עם נוספים מבכירי התנועה כשהם בביקור תנחומים בבית משפחותיהם של אנשי מנגנוני הביטחון של חמאס, חמאד אבו סוויח וזיאד אל-חוואג'רי שנהרגו בפעולה למעצרו של אנאס אבו חוסה מי שלטענת חמאס עמד בראש חוליית ההתנקשות בראש הממשלה הפלסטיני חמדאללה.

Back to top button