בידורמבזקיםסדרות טלוויזיה

ערוץ הילדים A+ Kids יפתח לשבוע חינם לכבוד חג הפסח

ערוץ הילדים A+ Kids פותח בחג הפסח שבעה ימים ללא תשלום של הערוץ והאפליקציה המשלבים תוכניות ומשחקים ללימוד אנגלית, חשבון, מדע ועובדות החיים. התכנים מיועדים לגילאי 3-7 ומבוססים על אלגוריתם הלומד את ביצועי הילדים ומתאים את החוויה החינוכית לכל ילד.

במהלך החג תושק סדרה חדשה בערוץ "פג+קאט" המלמדת ילדים חשבון וגאומטריה. פג היא ילדה סקרנית ויחד עם קאט, החתול שלה, הם פותרים בעיות באמצעות שימוש בחשבון. בכל פרק הצופים מצטרפים להרפתקה שבסיומה נלמדת יחידת ידע מעולם החשבון והגאומטריה בצורה פשוטה וידידות שיכולה לשמש את הצופים לפתרון בעיות חשבון וגאומטריה ממשיות.

לדברי גליה חלאוי, מייסדת A+ Kids: "מדובר רבות על רמה ירודה של ילדי ישראל בלימודי אנגלית בהשוואה למדינות ה- OECD. מחקרים מראים שהסיבה נעוצה בכך שבמדינות אחרות מתחילים ללמוד אנגלית בגיל צעיר. דבר המאפשר לילדים לרכוש את השפה בשלב בו החשיבה אינה מקובעת לתבנית שפת האם אותה הם מכירים מהבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
העולם קורא ללונה – A+ KIDS

בין סדרות הערוץ

"העולם קורא ללונה" המבוססת על עובדות החיים ומעודדת חשיבה מדעית. לונה בת ה-6 ואחיה הקטן יחד עם חיית המחמד שלהם יוצאים להרפתקאות כדי לגלות את העולם הסובב סביבם. העולם עבורם הוא מעבדה ענקית וכל התופעות בהן הם נתקלים ראויות להיחקר. כיצד נוצר גשם, כיצד נוצרים עננים, מהו הירח, מדוע הכוכבים מנצנצים? ועוד שאלות רבות נחקרות תוך שימוש בדמיון, במשחק ויצר הסקרנות. הסדרה מעוררת את סקרנותם של הילדים ומעודדת אותם לתהות כיצד העולם עובד ומהו ההסבר לתופעות בהן הם נתקלים בחיי היום יום.

"אלפאבלוקס" המלמדת אנגלית בשיטה הפונטית ומעודדת קריאה וכתיבה באנגלית לדוברי עברית. 26 אותיות השפה האנגלית הן דמויות קצביות בעלות אופי ייחודי אשר חיות בעולם משלהן. כאשר הן משלבות ידיים מתחברות להן המילים וקורים המון דברים מצחיקים ומפתיעים.

"הפיקסיז" הפותחת חלון לעולם הטכנולוגיים מסבבינו. הפיקסיז הם יצורים קטנטנים שרק ילדים רואים, בעזרת הידע שלהם הם מסייעים לחברם תום להבין כיצד דברים עובדים ויחד הם מגלים דברים חדשים על החפצים והמכשירים הסובבים אותנו. הסדרה מבוססת על רגשות שילדים מכירים: דאגה, התרגשות, קנאה, הפתעה, חשש, תחרות, חברות וידידות, לצד סיפורים על פתרון בעיות העומדות בפנינו בעולם מוצף בטכנולוגיה.

את האפליקציה של A+ Kids ניתן להוריד באמצעות חיפוש "לגדול חכם" בחנויות האפליקציות. ניתן לבנות מספר פרופילים באפליקציה כדי שכל אחד מילד הבית יוכל להינות מהתקדמות בעולמות התוכן השונים בקצב אישי. ערוץ A+ Kids משודר בהוט באפיק 73 כחלק מחבילת הבסיס ובפרטנר TV באפיק 72. ניתן להוריד את אפליקציית "לגדול חכם" מהחנויות הדיגיטליות באמצעות הקישור www.apluskids.tv לצורך ניצול ההטבה יש להצטרף לשירות ובתום 7 ימים ניתן לבטל את השירות ללא תשלום.

Back to top button