חדשות הארץמבזקים

"איש מהמפגינים לא הרים אבן ולא זרק דבר לעבר כוחות המשטרה"

הוועדה להצלת עולם התורה פרסמה הערב (חמישי) הודעה בעקבות פרסום המשטרה על יידוי אבנים וחפצים מצד המפגינים לעבר תחנת משטרת מרחב דן ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן ואמרו כי מדובר בהודעה שקרית, "בניגוד להודעות המשטרה, איש מהמפגינים לא הרים אבן ולא זרק דבר לעבר כוחות המשטרה. הודעות המשטרה בשקר יסודם, והם נעשו להצדיק אלימות קשה והתנהלות חייתית שגרמה הערב לפצועים ברמות שונות בקרב המפגינים." אמרו.

צילום: מחאה החרדים הקיצוניים
צילום: מחאה החרדים הקיצוניים
צילום: מחאה החרדים הקיצוניים

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) התייחס לפני דקות אחדות לחסימת הכביש על ידי הפלג הירושלמי הקיצוני ואמר כי "מה שקרה הערב בכביש 4 מחייב חקירה איך כנופיית הפלג הירושלמי הקיצוני מצליחה לשתק את המדינה שנוהגת בהם בכפפות של משי. כל ה'גיבורים' הללו שלא מספיק להם להשתמט משירות צבאי, מרשים לעצמם גם לחסום את המדינה ולגרום לפיקוח נפש ועוגמת נפש, צריכים ענישה חמורה – כלא, עצירת תקציבים וקנסות".

מדוברות איחוד הצלה נמסר הערב כי טופלו בשעות האחרונות ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק כ-40 פצועים קל (מפגינים ושוטרים) במהלך ההפגנה שהסתיימה ברחובות בני ברק. הנפגעים סובלים מחבלות ופציעות וחלקם פונו לבתי החולים או התפנו עצמאית לטרם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "עקב אופי האירועים המתנדבים הוקפצו ממקרה למקרה. במערך האבטחה הרפואית השתתפו מספר רב של חובשים ופרמדיקים מתנדבים באיחוד הצלה סניף בני ברק חלקם באופנועי החירום של איחוד הצלה, מתנדבי יחידת האופניים, וצוות אמבולנס של איחוד הצלה. פעילות מתנדבי יחידת האופנועים ויחידת האופנועים הוכיחה בשעות האחרונות את נחיצותה בגזרה עקב הקושי בהגעה של כוחות הרפואה וצוותי האמבולנסים לטיפול בנפגעים בעקבות חסימת הכבישים. כמו כן תוגבר המענה המהיר של יחידת האופנועים ויחידת האופניים גם במקרי השגרה עקב כך".

יש לציין כי כלל הצירים שנחסמו הערב לתנועה במסגרת הפגנת החרדים הקיצונים נפתחו. בהפגנות החרדים נעצרו היום 34 מפירי סדר.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button