חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ירה בפניה של ארוסתו לשעבר כי סירבה לחדש עמו את הקשר

היום (חמישי) הוגש כתב אישום, באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, כנגד תושב ערערה, בן 23, בגין ניסיון רצח של ארוסתו לשעבר. תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בחודש פברואר השנה, על אישה שפונתה משכונת נווה שלום בלוד לבית החולים אסף הרופא, כשהיא פצועה באורח בינוני כתוצאה מירי בפניה. פעילות חקירתית של משטרת ישראל תוך שימוש באמצעים מתקדמים, הביאה לאיתורו של החשוד במעשה ולמעצרו.

מכתב האישום עולה כי, לפני מספר שנים ביטלה המתלוננת את אירוסיה לנאשם, זמן קצר לאחר אירוסיהם, וזאת למורת רוחו של הנאשם. בשל סירוב האישה לחדש את הקשר עם הנאשם, גמלה בלבו ההחלטה להמית את ארוסתו לשעבר.

על פי האישום, הנאשם שוחח עם ארוסתו לשעבר בטלפון ותיאם איתה פגישה בלוד. לאחר שנפגשו, כיוון לעברה את הנשק ואמר: "רוצה להתנקם בך", המתלוננת צעקה והגנה על פניה בעזרת ידה. הנאשם ירה במתלוננת ופגע בלחיה השמאלית ואצבע ידה השמאלית והמתלוננת נפלה על הרצפה, כשהיא מדממת בפניה. לאחר שהנאשם בדק כי היא איננה בין החיים, הוא ברח מהמקום כשהוא נושא עימו את הטלפון הנייד שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלוננת הצליחה לקום, וברחה בשארית כוחותיה עד שהגיעה לחנות מכולת סמוכה, ושם קיבלה עזרה ראשונה עד שפונתה לטיפול רפואי בבית החולים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום, ובתום חקירת משטרת ישראל, ולאחר שהתגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד, הגישה כאמור פרקליטות מחוז מרכז, כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין ניסיון רצח, נשיאת נשק ותחמושת וגניבה.

אילוסטרציה
Back to top button