חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

רעיית נשיא המדינה נשאה דברים בהקרנת הסרט "מוטלים בספק"

רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין נשאה דברים הערב (רביעי) בהקרנה מיוחדת של הסרט "מוטלים בספק". הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שחווה אלירן אליה, יוצר הסרט, החוזר ללמד קולנוע בכיתת מב״ר בבית הספר בו הוא עצמו למד, בעירו אור יהודה. לאחר ההקרנה התקיים שיח בהשתתפות יוצר הסרט אלירן אליה והשחקנים רן דנקר, אדר חזאזי גרש, ריקי חורדה והילה סורג'ון. יחד עם נחמה צפו בסרט תלמידי תיכון "יובלים" מאור יהודה, בית ספרו של יוצר הסרט, ותלמידים מבתי ספר תיכוניים בירושלים ובת ים.

"אני אוהבת אמנות ומאמינה בכוח המרפא שלה," פתחה נחמה את דבריה ואמרה, "כששמעתי על אלירן, ועל הניסיון שלו לטפל, לגעת, לעורר אמפתיה ומודעות דרך העשייה הקולנועית, מאוד רציתי להאמין בפרויקט שלו. אבל אני יודעת שהאמונה הזו של אלירן, שלי, ושל אנשים אחרים, בכוחה של האמנות, היא 'מוטלת בספק'. הביטוי 'מוטל בספק' מתייחס למשהו שהוא לא ברור, לא בטוח. דבר שאנחנו מהססים לגביו. הסרט הזה ואלירן עצמו, נותן הזדמנות ואמון למי שכולם מטילים בהם ספק. לנערות ונערים עם מסכת חיים קשה ואתגרים מורכבים. לבני נוער שמטילים ספק בעצמם ובעולם כולו,״ אמרה נחמה.

"אני עדיין מאמינה שאין ילד, אין נער או נערה שאין דרך להגיע אליהם. צריך רק לחפש, ואם לא מוצאים, אז צריך לחפש שוב. אם עדיין לא מוצאים, לחפש שוב פעם ולהתעקש. בסוף מצליחים כי יש דברים שלא מוטלים בספק,״ סיכמה נחמה והוסיפה: ״אני מאד שמחה על קמפיין הרשת החדש של אתר 'פרוגי', בעקבות הסרט ונגד אלימות. אלימות היא לא גזירת גורל. אפשר וצריך להתמודד איתה. אבל ההתמודדות איתה מורכבת, והרבה פעמים ההתמודדות עם אלימות דורשת מאיתנו, לתת אמון. תודה לך אלירן ותודה לכל השחקנים, השחקניות, הצופים, והחברים. בואו נמשיך להאמין באדם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שמואל אדלר/ יח"צ
צילום: שמואל אדלר/ יח"צ
צילום: שמואל אדלר/ יח"צ
צילום: שמואל אדלר/ יח"צ
צילום: שמואל אדלר/ יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח