חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"אני פועל בחודשים האחרונים למען פיתוח רמת הגולן"

סגן השר חה"כ ד"ר מייקל אורן (כולנו) השתתף היום בכנס "אסטרטגיה לאומית לרמת הגולן" שעסק במאמץ להכרה בינלאומית בריבונות ישראל בגולן.

"גורלה של רמת הגולן תלוי בנו. אם מחר נכריז על הקמתה של עיר של מליון ישראלים ברמת הגולן- המדינות הערביות לא יתלהבו, הארופאים יגנו והממשל האמריקאי לא יגיב".

"הגולן הוא חלק בלתי נפרד מנופיה ומצביונה של ארץ ישראל והגיע הזמן שהעולם יכיר בכך. אני פועל בחודשים האחרונים למען פיתוח רמת הגולן הן תיירותית, הן ברמת ההשכלה והחינוך וכלה בתעסוקה ובתחבורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מזה 50 שנה אנו יושבים ברמה, שם מתגוררים בקושי 20,000 תושבים. לצערי, מדינת ישראל לא ניצלה בצורה נכונה את חבל הארץ הזה. היום כבר כולם יודעים, שרמת הגולן היא קונצנזוס, והנוכחות שלנו שם, חשובה למדינת ישראל ולאיזור כולו. יש לנו כעת חלון הזדמנויות בלתי רגיל, בעיקר בשל המלחמה בסוריה, ועלינו לצאת בהחלטה אסטרטגית לפתח את האיזור. יש ברמת הגולן פוטנציאל אדיר שלא מומש. אני נמצא בקשר עם ארה״ב, כדי שתכיר בריבונות ישראלית ברמת הגולן. שוחחתי עם עשרות חברי כנסת מימין ומשמאל, כולל חברי אופוזיציה, שתומכים בהצעה. כרגע הצעת החוק נמצאת בתהליכי “בישול״, ובכוונתי לקדם ולהציג אותה בשבועות הקרובים".

Back to top button