חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

המשטרה נערכת: עשרות אלפי מבלים יפקדו את אילת בחופשת הפסח

משטרת ישראל נערכת לאבטחת עשרות אלפי המבלים והתיירים בעיר אילת במהלך חופשת הפסח החל מסוף השבוע הקרוב.

החל ממחר (חמישי) ועד לאחר חג הפסח, משטרת ישראל נערכת לאבטחת עשרות אלפי הנופשים בעיר אילת ושמירה על הסדר הציבורי בגזרת המלונות, מוקדי התיירות ומעבר הגבול ישראל-מצרים במסוף "בגין" (טאבה לשעבר).

כוחות משטרה רבים ומגוונים ביניהם סיירים, בלשים, לוחמי יס"מ ומשמר הגבול, ימאי המשטרה, מתנדבים ואנשי יחידת החילוץ המשטרתית יסיירו בעיר אילת, בשטח העירוני, במסלולי הטיול באזור הרי אילת, בחופים ובים. במהלך החג כח המשטרה יתוגבר בשוטרים ולוחמי יס"מ נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החג משטרת ישראל תתן דגש ותגביר אכיפה בין היתר גם בנושאים הבאים:

בריונות תנועה:
עבירות נהיגה בשכרות או בהשפעת סם, יוצבו עמדות בדיקה בעיר ומחוצה לה, המשטרה ממליצה למנות נהג תורן או לעשות שימוש בתחבורה ציבורית ומוניות.
לא תתאפשר חסימה או הפרעה לתנועה בציר 90 ממחסום הכניסה הצפוני באילת ועד מסוף בגין ובפרט בסמוך למסוף באזור "חוף הנסיכה". ציבור היוצאים לסיני מתבקש לחנות את רכבו בחניונים מוסדרים בלבד ולהגיע למסוף באמצעות תחבורה ציבורית, רכב שיפריע או יחסום את ציר הנסיעה ייגרר וכנגד בעליו ייפתחו הליכים משפטים כדין.

שמירה על הסדר הציבורי והרכוש:
עשרות שוטרים גלויים וסמויים יסיירו באזורי התיירות והמלונות על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולא יאפשרו כל גילוי אלימות. השוטרים יפעלו למנוע עבירות רכוש או לחשוף עברייני רכוש בחופים ובאזורי התיירות.

מהמשטרה נמסר: "אנו נערכים לשמירה על ביטחונו של הציבור ולהעניק שירותי משטרה. בכל אירוע חריג נא לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל ציינו את שמכם, מקומכם ודווחו על האירוע. ניתן להוריד את אפליקציית מוקד 100 ולעשות בה שימוש בחירום בלבד."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button