חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

ראש אמ"ן: "מי שחושב לאתגר אותנו שישקול היטב את מעשיו"

אתמול (שני) התקיים ערב ראשי אגף המודיעין לדורותיהם בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי, שיעביר בשבוע הבא את הפיקוד על אגף המודיעין לידי אלוף תמיר הימן.

בכנס השתתפו האלוף הימן, בכירי אגף המודיעין וראשי האגף בעבר: סגן ראש המטה הכללי, אלוף אביב כוכבי, הרמטכ"לים לשעבר, אהוד ברק ומשה (בוגי) יעלון, והאלופים (בדימוס) שלמה גזית, יהושע שגיא, אורי שגיא, עמוס מלכה, אהרן זאבי (פרקש) ועמוס ידלין. האירוע התקיים בסימן יום העצמאות השבעים למדינת ישראל.

במפגש הציג ראש אגף המודיעין את עיקרי ההתפתחויות במערכי האגף, לנוכח המגמות באזור, אתגרי העידן הדיגיטלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי אמר כי "אגף המודיעין של צה"ל הוא נכס לאומי, רכיב מפתח בעוצמתו של צה"ל ובעוצמתה של מדינת ישראל. בבסיס עוצמתו – מצוינות אנושית, מצוינות טכנולוגית ושותפות – בצה"ל, בקהילת המודיעין הישראלית ועם שותפים ברחבי העולם. אתגרי התקופה מחדדים את חשיבותה של הידיעה ואת מרכזיות המודיעין. השילוב של יכולת מבצעית ועליונות מודיעינית, הוא סוד עוצמתו של צה"ל. בימים אלה, של מתיחות באיו"ש ובעזה, ועם דינאמיות גבוהה בזירה הצפונית, אני מציע לכל מי שחושב לאתגר אותנו, בפרט לקראת החגים הקרובים, לשקול היטב את מעשיו״.

ראש אגף המודיעין ציין כי במצטבר יש בחדר 32 שנים וחצי של כהונת ראשי האגף: ״תבונה של דורות. אין יום בחייו של ראש אגף המודיעין שדומה לקודמו – בחדר הזה קובצו יחד כמעט 13 אלף ימים״, הוסיף.

ראש אגף המודיעין ציין כי "ארגון בריא הוא ארגון השומר על מתח נכון בין שמרנות לחדשנות. המפגש הזה הוא הזדמנות לספר על מה ששימרנו ומה שמתחדש, ולשמוע נקודות מבט של בעלי הניסיון".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
Back to top button