חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

תושב ירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין בצעירה בעלת מוגבלות שכלית

תושב ירושלים בן 31 נעצר אמש (שני) בחשד שביצע עבירות מין בצעירה בעלת מוגבלות שכלית. ביום רביעי לפני כשבועיים במרכז העיר, שוטרת הבחינה בצעירה בשנות ה-20 לחייה כשהיא לבדה ובוכה והבינה כי זה אינו דבר נורמלי. בשיתוף שוטרת אחרת שהגיעה למקום החלו השניים להרגיע את הצעירה שלאחר מספר דקות סיפרה להן כי אדם שהכירה ליל אמש ביצע בה עבירות מין בחדר בית מלון שנמצא בסמוך.

השוטרות שבמקום הזעיקו צוות מד"א אשר פינה את הצעירה לבית החולים לצורך בדיקות נוספות שנערכו בליווי שוטרת אשר הרגיעה את הצעירה. במהלך בדיקת זהותה של הצעירה התברר כי הנה בעלת מוגבלות שכלית.

חוקרי תחנת לב הבירה שפתחו בחקירה הבינו כי החשוד שהזדהה בפני הצעירה התחזה לאדם אחר ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו להביא לאיתור זהותו וכתובתו של החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד נלקח מביתו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לבעלת אישה תוך ניצול מחלת נפש / ליקוי שכלי והיום יובא בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי עבירות מין המבוצעות בידיעה תוך ניצול מצבו האישי של אדם, הנן מהרגישות בהן משטרת ישראל מטפלת וחוקרת, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים מהמתקדמים ביותר הקיימים במשטרת ישראל, וזאת על מנת להגיע למיצוי חקירה מקצועי, יסודי ובזמן קצר. כל זאת לצד הרגישות הנדרשת אל מול קורבן העבירה, ובמטרה להגיע לחקר האמת ולהביא את החשודים לדין.

אילוסטרציה
Back to top button