חדשות הארץמבזקים

'רכבת השף' – 150 איש קיבלו ארוחות גורמה ברכבת מחיפה לתל אביב

כ-150 סועדים השתתפו בפעילות "רכבת השף", במסגרתה הוגשה ארוחת טעימות גורמה מיוחדת ברכבת שנסעה בין חיפה לתל אביב.

הרכבת, שהוסבה למסעדת שף, יצאה מתחנת חיפה מרכז השמונה הערב (שני), וסיימה את נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור מרכז. את פני הסועדים קיבלה בתחנת חיפה מארחת, ולאחר שהתיישבו בקרונות, שהוסבו למסעדת שב, הוגשה להם ארוחת טעימות (כשרה) בת שש מנות שהוכנה במיוחד עבור האירוע על ידי השף שאול בן אדרת. עם הגעת הרכבת לתחנת תל אביב סבידור מרכז הוזמנו הנוסעים למתחם מיוחד שהוכן מבעוד מועד בתחנה, שם הוגשו להם שתייה חמה וקינוחי פטיסרי צרפתיים, ואת זמנם הנעימה מנגינת פסנתר קלאסית. 

"רכבת השף" הינה חלק מסדרת פעילויות שכותרתה "חוויות על הדרך", ומטרתה להפתיע את הנוסעים עם פעילויות מהנות וחוויתיות, זאת במקביל למאמץ המתמיד לשיפור וייעול השירות הרכבתי לנוסע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סדרת הפעילויות – בהובלת אגף השיווק ברכבת ישראל- חלקן בנסיעה רגילה וחלקן בהרשמה מראש, מעשירה, מצחיקה ומשמחת את נוסעי הרכבת, כל פעם בצורה אחרת, ותוך שימוש במוטיבים שונים.

כך למשל, בחודש פברואר האחרון, יצאה לדרך "רכבת הכלניות"- רכבת מיוחדת שנסעה במרבצי הכלניות באיזור הדרום, במסגרתה נהנו משפחות עם ילדים וגמלאים מנסיעה חווייתית המלווה בשחקנים ומקפלי בלונים, סיורים מודרכים בטבע, שוק מקומי ייחודי ועוד.

לדברי מנהלת אגף השיווק ברכבת, אתי פינקלשטיין " זוהי פעילות נוספת בסדרת פעילויות ומאמצי שיווק לבניית מימדי חוויה חדשים ויחודיים להעצמת חוויית הנסיעה, את הבחירה בנסיעת ארוחת הטעימות בניהולו של השף שאול בן אדרת אנו מוציאים לפועל אחרי שתשאלנו את הנוסעים שלנו שביקשו מאיתנו לחוות קרון מסעדה על הרכבת, ממש כמו בחו"ל ".

השף שאול בן אדרת הוסיף כי "בישול ארוחת גורמה הוא תמיד חוויה מרגשת ומאתגרת, ואנו מתכוננים להעניק לנוסעים ולסועדים חוויה שהיא קולינרית ודינאמית בו זמנית. אני מזמין את הנוסעים להגיע ולהנות מאוכל מעולה, נופים יפים, וכמובן מהדרך עצמה". 

צילום: יוסי אלוני
צילום: יוסי אלוני
צילום: יוסי אלוני
צילום: יוסי אלוני
צילום: יוסי אלוני
צילום: יוסי אלוני
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח