מבזקים

סגנית שר החוץ קיימה שיחת תדריך לשגרירים הזרים

לפני מספר דקות קיימה סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שיחת תדרוך לשגרירים הזרים יחד עם יהונתן קונריקוס, רע"ן תקשורת בינלאומית בחטיבת דו"צ, על מנהרות הטרור שנחשפו על ידי צה"ל אתמול.

על הקו נכחו עשרות שגרירים ונציגים משגרירויות זרות ביניהם רוסיה, האיחוד האירופי, גרמניה, מצרים, דנמרק, אוסטרליה, קנדה, צ'כיה, בלגיה, תאילנד, נפאל, פרגוואי, מלטה, סרי לנקה, ניגריה, אנגולה, ארגנטינה ועוד.

סגנית שר החוץ חוטובלי אמרה לשגרירים הזרים בתדרוך כי "המנהרה שנהרסה על ידי כוחות צה"ל השבוע לאור ניסיון חמאס לשחזר את תוואי המנהרה לכיוון קיבוץ כרם שלום ממוקמת באזור בו ביקרנו לפני שבועיים. חמאס מפקיר את תושבי רצועת עזה ומשתמש בכספי המימון לצורכי טרור נגד אזרחים ישראלים. חשוב לזכור שמאחורי כל פעילות חמאס עומדת איראן. המשטר האיראני מעביר מימון של 100 מיליון דולר בשנה לחמאס, כסף שכולו מנוצל נגד ישראל ולא מסייע לאוכלוסיית עזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רע"ן תקשורת בינלאומית בדובר צה"ל יהונתן קונריקוס פירט בפני השגרירים את האירוע מבחינה בטחונית והסביר איך צה"ל נערך מול הצעדה המתוכננת של תושבי עזה במימון חמאס אל גבול ישראל. סא"ל קונריקוס אמר "חמאס מבין שצה"ל שולל ממנו את מנהרות הטרור ומנצל את אזרחי עזה כדי לנסות להסלים את המצב מול צה"ל. *לא נאפשר פגיעה בתשתיות הבטחוניות של ישראל או בחיילי צה"ל".

סגנית שר החוץ חוטובלי הוסיפה ואמרה "אסור לתמוך בפרובוקציות של חמאס. צעדות אלימות שכל מטרתן לערער את הריבונות הישראלית לא צריכות לקבל את תמיכת הקהילה הבינלאומית.* אי אפשר לסייע לתושבי רצועת עזה בלי להילחם בחמאס ובאיראן."

Back to top button