מבזקים

רעיית נשיא המדינה נשאה דברים בוועידה של "onlife" לנשים ועסקים

רעיית הנשיא הגברת נחמה ריבלין אמרה כי "לצד חגיגת ההישגים והמורכבויות, אסור לנו לשכוח את הנשים שעדיין חיות תחת דיכוי אמיתי ממשי. על כולנו לקדם אותן, לעודד אותן, לחבק אותן ולאפשר להן להשמיע קול ולצעוד קדימה".

רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין פתחה הבוקר (שני) את ועידת נשים ועסקים של 'onlife' בשיתוף עיריית ירושלים, המתקיימת זו השנה החמישית ברציפות במהלך חודש האישה הבינלאומי. בוועידה משתתפות למעלה מ-700 בעלות עסקים, מנהלות ויזמיות בישראל המגיעות לפגוש, לשמוע ולהכיר את הנשים שפרצו גבולות גיאוגרפיים, עסקיים, אמנותיים ודיגיטליים ומצליחות בתחומן בארץ ובעולם.

בתחילת דבריה ביקשה נחמה להתייחס לפיגוע שאירע בירושלים אתמול בו נרצח עדיאל קולמן ז"ל ואמרה כי "רובי ואני מחבקים את אלמנתו איילת ואת ארבעת היתומים הקטנטנים ושולחים כוחות למסע הקשה של החיים בלי עדיאל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן אמרה נחמה לעשרות הנשים באולם והוסיפה "אני שמחה להיות כאן, לצד כל כך הרבה נשים מצליחות, חזקות, פורצות דרך," והוסיפה: "בכל שנה מחדש אני שואלת את עצמי למה בעצם צריך עדיין את יום האישה? ודאי כשאני מביטה סביבי ואני רואה כל כך הרבה נשים: חזקות, עוצמתיות, מרשימות."

נחמה סיפרה על פוליטיקאית יפנית, סקאקו סוזוקי שמה, עליה קראה לאחרונה. סוזוקי, מייצגת את המפלגה הליברל דמוקרטית ביפן ולאחרונה נולדה לה בת. בכתבה אודותיה היא מספרת על הביקורת הרבה לה היא זוכה שאיננה עם בתה התינוקת. "כשאני קוראת על סוזוקי, פוליטיקאית ביפן, הכלכלה השלישית בעולם שצריכה לבחור בין אימהות לקריירה אני מבינה למה אנחנו עדיין צריכות את יום האישה", אמרה נחמה והמשיכה: "ושאולי יום האישה, הוא יום משמעותי גם בעבור נשים עצמאיות וחזקות. כי הוא בא לידי ביטוי בדיוק במקומות הרגישים האלה, בהתמודדות בין אימהות לבין קריירה ובביקורות הגלויות והסמויות, שאתן בוודאי חשתן על בשרכן. לצד חגיגת ההישגים והמורכבויות, אסור לנו לשכוח את הנשים שעדיין חיות תחת דיכוי אמיתי ממשי. על כולנו לקדם אותן, לעודד אותן, לחבק אותן ולאפשר להן להשמיע קול ולצעוד קדימה. להרגיש שהן יכולות. אתן, כולכן, מעוררות השראה. אני רוצה להודות לכן על התרומה שלכן לחברה הישראלית ולכולנו."


קרדיט צלום: בני גמזו לטובה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח