מבזקיםצבא וביטחון

צה"ל: "הפרובוקציות של חמאס וארגוני הטרור עלולות להביא להסלמה"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי: "הפרובוקציות של חמאס וארגוני הטרור האחרים עלולות להביא להסלמה…פיצוץ המטענים אתמול עלול היה לפגוע במתקן לטיהור שפכים שמשרת 300 אלף עזתים"

בפוסט שפורסם באלמונסק, עמוד הפייסבוק של מתפ״ש בערבית, נכתב כי הפרובוקציות של חמאס עלולות להביא להסלמה ולפגוע בתושבי הרצועה: "הפרובוקציות של חמאס וארגוני הטרור האחרים עלולות להביא להסלמה ומסכנות את תושבי הרצועה. הפעלת המטענים אתמול כנגד חיילי צה״ל היתה מעשה חמור ולא אחראי – חמאס וכל גורמי הטרור בחרו לסכן את כל תושבי הרצועה בהסלמה ללא כל סיבה."

"יתרה מכך, אותן פעולות טרור הביאו לפגיעה בתושבי הרצועה ועלולות היו להסתיים באסון. הפעלת המטענים הפריעה לתיקון קו מים לרצועה, וכן לפעילות מתקן טיהור השפכים החדש באזור שרק נחנך. פגיעה במט"ש ובמיוחד בבלון גז גדול שנמצא בתוכו יכולה להביא לפגיעה בכל מי שגר סביבו ולפגוע ב-300,000 איש שאותם הוא אמור לשרת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו מציעים לארגוני הטרור לא לבחון אותנו שוב, שכן כל הסלמה והשלכותיה יהיו על כתפיכם ומבהירים שפעולות טרור בקרב תשתיות אזרחיות מסכנת את העזתים – אבל נראה שלחמאס לא אכפת – אין בכך כל חדש." נכתב באלמונסק.

Back to top button