חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

10 פצועים בתאונת דרכים בכביש 90 בנגב, בן 4 נפצע אנושות

עשרה בני אדם נפצעו היום (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 90 סמוך למלון לאונרדו פלאזה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה צבאי העניקו בזירת התאונה טיפול רפואי לפצועים לאחר פעולות חילוץ של צוותי הכיבוי.

ילד כבן 4 כשהוא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ואישה כבת 30 במצב בינוני עם חבלות בראש ובאגן פונו במסוק מד"א ו-8 פצועים נוספים, בהם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלת ראש ו- 7 קל שמפונים באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א. כלל הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א אייל מור יוסף סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת התאונה אחד הרכבים הדרדר לשולים והיה מעבר למעקה ההפרדה. על השול בסמוך אליו שכב פעוט כבן 3 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה לבי"ח במסוק מד"א יחד עם נהגת הרכב שנלכדה וחולצה במצב בינוני כשהיא סובלת מחבלת ראש. נהג הרכב השני שנלכד וחולץ גם הוא טופל בשטח ופונה במצב בינוני לבי"ח יחד עם הפצועים הנוספים שהיו בהכרה וסבלו מחבלות בגפיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנחם פורמן מפקד צוות תחנת תמר בשירותי הכבאות סיפר, "כשהגענו למקום הבחנו בתאונה בין 2 כלי רכב, אחד מהם היה על מעקה הבטיחות בצד הכביש. הוצאתי את הלכודה שהייתה במצב קל בעזרת לום. עברנו לרכב השני והתחלנו בחילוץ מורכב כדי להוציא 4 לכודים מהרכב. במהלך החילוץ מד"א החלו בטיפול התינוק ושאר הנוסעים מהרכב."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום)
Back to top button