חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: 3 תושבי נצרת תקפו שני צעירים בנסיבות מחמירות

יחידת התביעות של מחוז צפון הגישה היום (חמישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שלושת הנאשמים: פיראס חמד ומרואן בן עודה בני 27 ועלי בדרה בן 25 תושבי נצרת. כתב האישום הוגש לאחר חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון סיימו את מלאכת איסוף הראיות בגין חשד לתקיפה בנסיבות מחמירות, מרדף אחרי הקורבן עם כלב תוך מתן הנחיה לכלב לתקוף את הקורבן ופציעה באמצעות כלי חד.

מחקירת ימ"ר עולה כי בתחילת החודש 2 במרס סמוך לשעה 23:30 נפגשו הנאשמים עם שניים אחרים במסעדה בנצרת. במהלך המפגש החל ויכוח בין הנוכחים כאשר בשלב מסוים סטר אחד הנאשמים לקורבנות אשר החלו לברוח החוצה מהמסעדה. אך הנאשמים יצאו גם כן והחלו לרדוף אחריהם כשהם מלווים בכלב.

(צילום: דוברות המשטרה)

הנאשמים הצליחו לתפוס את הקורבנות והמשיכו לתקוף אותם כאשר אחד מהם אף שיסה את הכלב באחד הקורבנות והורה לו לתקוף את הקורבן והכלב אכן נשך אותו ברגלו. בנוסף אחד הנאשמים דקר באמצעות כלי חד את האחר ושני הקורבנות נזקקו לטיפול רפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלושת הנאשמים נעצרו ביום ראשון במסגרת מבצע ימ"ר צפון שבו נעצרו חשודים בסחיטת דמי חסות (פרוטקשן) והיום כאמור הוגש כתב אישום כנגד שלושת הנאשמים בעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות ואי נקיטת צעדי זהירות בחיה ובנוסף הוגשה נגדם גם בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

במשטרה אמרו עם הגשת כתב האישום כי "מדובר בהתנהגות בריונית לשמה של תקיפה חמורה דקירה ושימוש בכלב שנועד להפחיד את הקורבנות ולבסוף אף תקף אחד מהם. משטרת ישראל רואה בחומרה התנהגות אלימה מכל סוג שהוא והיא פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לאותם עבריינים אלימים ולהביאם לדין"

ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח