בידורמבזקיםספורט

סרטון סקס של שחקן בית"ר, "זה לא סרטון מביך זה אונס קבוצתי מתועב"

סרטון סקס שהופץ אמש (רביעי) ברשתות החברתיות בו נראה שחקן הכדורגל של בית"ר ירושלים אנתוני וארן מעורר תגובות זועמות. בסרטון נראה השחקן וארן עם חבריו, גם הם שחקני כדורגל כשהם מנצלים מינית בחורה. אחד מהם אוחז במיקרופון ושר תוך כדי שהוא וחבריו נוגעים בבחורה, צוחקים בזלזול ואף "מתופפים" על ישבנה. הבוקר דווח בכלי התקשורת בישראל כי הופץ סרטון נוסף בו מופיעים חלק מהמעורבים אך ללא וארן.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה לסרטון, "ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל תוקף את ההתנהגות המיוחסת לשחקן ליגת העל כפי שהיא עולה מהסרטון. אנו מצפים משחקני כדורגל, ומכל אדם, לשמור על דרך ארץ ועל כבוד הדדי. לאחר בחינה משפטית הוחלט כי אין בדברים כדי לאפשר העמדה לדין משמעתי במוסדות ההתאחדות".

ח"כ תמר זנדברג אמרה כי מדובר בסרטון אונס של הכדורגלנים וקראה להעמידם לדין "זה לא סרטון מביך זה אונס קבוצתי מתועב. אני לא מסוגלת לדמיין מה מרגישה אישה שעברה את הטראומה הזאת ונאלצת להתמודד איתה על בסיס יום-יומי. מזעזע לראות אישה כגוש בשר ואינני יודעת אילו עוד פשעים נעשו כדי להביא אותה למצב הזה. בכל מקרה אני קוראת למשטרה לחקור את האירוע ולמצות את הדין״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת הספורט מירי רגב התייחסה לאירוע ואמרה, "נדהמתי והזדעזעתי לשמוע על הסרטון החמור. אין מקום להתנהגות בזויה כזו כלפי נשים. אני מוקיעה את ההתנהגות הזו מכל וכל ומצפה שהחברה תוקיע התנהגות חמורה שכזו".

יש לציין כי הסרטון שהופץ אמש הינו סרטון שצולם לפני מספר שנים כאשר וארן היה שחקן בקבוצה אחרת, המעשים הנראים בסרטון חמורים ומזעזעים ונראה כי השחקן וחבריו מבצעים בבחורה לכאורה מעשים מגונים, וארן ומעורבים נוספים בסרטון נראים עם חולצה וחלקם עירומים. על פי הנראה בסרטון, הבחורה שרכונה על ספה לא זזה ולא מגיבה למתרחש וקשה להבין האם המעשים שנעשו בה היו בהסכמתה.

בבית"ר ירושלים לא החליטו לפי שעה כיצד לפעול בעניין ואם בכלל לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו.

במשטרה הודיעו כי אגף חקירות ומודיעין החליט לבדוק מתי צולם הסרטון, מהו גילה של המצולמת והאם המעשים נעשו בהסכמתה.

5 תגובות

  1. אז נתנו לה כמה פליקים איזה צביעות מלא בחורות אוהבות את זה טני בטוח שגם מירי רגב אוהבת וגם תמר סנדברג ומירב מיכאלי אין אחת שלא אוהבת אז למה המשחק

  2. אז מה אם היא נערת ליווי בגלל זה היא ראויה ליחס ברוטלי גם לה יש נשמה ורגשות

  3. א. לא נחמד ולא לעניין
    ב. לא אתפלא אם יתברר שמדובר בנערת ליווי
    ג. כדורגלנים, מה ציפיתם?

  4. טלי. יש לך במקרה לינק לסרטון? עדיין לא יצא לי לראות אותו.
    ועכשיו ברצינות. איך זה שאת רצת לראות סרטון פורנו שנראה כמו התעללות בחסרת ישע?
    בסוף הסתבר שמדובר בסתם סרטון סקס.
    נו שויין. אני כבר אראה אותו בקבר…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח