צרכנות

אירועים קטנים במסעדות

לא מעט מסעדות בישראל פיתחו במהלך השנים את האפשרות לערוך אצלן אירועים קטנים. הרעיון הוא מאוד פשוט, במקום לשכור אולם או גן אירועים, הם מציעים לכל מי שרוצה לארגן אירוע קטן, לערוך אותו אצלן.

בצורה כזו, האורחים מרוויחים תפריט ייחודי ואיכותי של המסעדה, מארגני האירוע מרוויחים אפשרות להציע לאורחים שלהם חוויה בלתי נשכחת, עבור חלקם ייתכן וזו תהיה הפעם הראשונה ואולי גם היחידה שהם יאכלו באותה מסעדה, וכמובן שבעלי המסעדות נהנים מאפשרות לארח קהל חדש. עבורם זה גם רווח כספי, מאחר וכשמחליטים להזמין מקום במסעדה לאירוע, אז יש סכום מינימום שצריך לשלם, ובדרך כלל העלויות של האורחים הן הרבה יותר גבוהות מאשר אם היו מגיעים לסעוד באופן רגיל במסעדה. פורטל רול יכול לסייע לכם לבחור מסעדה לקיים בה אירוע קטן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני שאנחנו נציג כמה אפשרויות לארגון אירועים קטנים במסעדות, אנחנו נדגיש כמה נקודות. ראשית, לא כל אירוע אפשר לארגן במסעדה. בר ובת מצווה, ברית, יום הולדת, יום נישואים, מסיבת שחרור, אירועים שלא מחייבים כמות גדולה של אורחים. לכן חתונות נניח, לא נהוג לערוך במסעדות.

שנית, כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע במסעדה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שייתכן מאוד והיא לא תהיה כשרה, לכן יש להתחשב בקהל שצורך אוכל כשר ולבקש שבתפריט יהיו גם מנות כשרות (או לפנות למסעדה כשרה מראש).

שלישית, יש אפשרות לארח אירועים קטנים בשתי צורות, במסעדה עצמה באמצעות הזמנת מספר שולחנות לאורחים או בחדר נפרד. לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות, מן הסתם, רצוי להחליט כיצד להזמין על פי כמות האורחים וסוג האירוע, עד כמה אנחנו צריכים ורוצים פרטיות, למשל.

איפה מומלץ לנו להזמין מקום לאירוע?

יש הבדל בין אירוע כמו בר או בת מצווה לאירוע כמו ברית, נניח. הרי באירוע הראשון, סביר להניח שיהיו הרבה ילדים בני כיתתם של חתן או כלת השמחה. לכן רצוי להזמין במקומות מוכרים ואהובים על ידי ילדים.

היום יש לא מעט מקומות שילדים מאוד אוהבים, שהם אינם רשתות מזון מהיר כאלה שפעם היה נהוג לערוך בהן ימי הולדת ובפרט בר ובת מצווה. זו יכולה להיות רשת המבורגרים איכותית, מסעדה יפנית, מסעדה איטלקית או מסעדת בשרים. אם מדובר באירוע שמיועד לילדים ולמבוגרים, רצוי לוודא שיש לכולם מה לאכול וזה באמת מתאים לכלל האורחים.

אם מדובר באירוע כמו ברית, אז סביר להניח שנפנה אל מקומות שמציעים ארוחות בוקר או בראנץ', הסיבה היא, שבדרך כלל בריתות נהוג לערוך בבוקר (אם חס וחלילה קורה משהו לתינוק, אפשר לטפל בזה במהלך היום). יש לא מעט בתי קפה שמאפשרים לערוך בשטחם אירועים שכאלה, יש גם בתי קפה שכוללים גינה או אזור נפרד לצורך עריכת אירועים.

ימי הולדת למבוגרים או ימי נישואים למשל, יכולים להיות בשלל מסעדות, החל ממסעדות גורמה, מסעדות שמבוססות על מטבח מסוים (אנחנו יכולים לראות פריחה של מסעדות יווניות אשר בהן ניתן לחגוג ימי הולדת מאוד שמחים), ועוד. אם מדובר באירועים של מבוגרים, אז גם לא חייבים לערוך את האירוע במהלך היום אלא אפשר לערוך אותו בערב.

המגוון הוא רחב, אנחנו רק צריכים להחליט כיצד אנחנו רוצים לחגוג.

 

Back to top button