מבזקיםקניות

רגע לפני שמזיזים את השעון! העיצובים והחידושים הטכנולוגיים בענף השעונים

ב- 23 למרץ יוחלף שעון החורף לשעון הקיץ זה הזמן לחשוף את הטרנדים, המגמות, העיצובים והחידושים הטכנולוגיים בענף השעונים

אביב – קיץ 2018

קיץ 2018, יתחיל אצלנו באופן רשמי ב-23 למרץ, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר נזיז את המחוגים שעה אחת קדימה, לשעה 03:00 וכך ייכנס לתוקפו שעון הקיץ. החדשות הטובות הן: הימים יתארכו ונזכה לשעות רבות יותר של אור ושיזוף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז רגע לפני שמזיזים את השעון שעה קדימה ומקבלים את שעון הקיץ, שיימשך עד ה- 28 באוקטובר, קבוצת רולטיים, הקבוצה המובילה בתחום השעונים, המייבאת ומשווקת כ-30 מותגי שעונים בינלאומיים, בניהם: בריגה, הובלו, אומגה, לונג'ין, גוצ'י, טיסו, קלווין קליין, סווטש, אובקו, אן קליין ועוד רבים, חושפת בפניכם את הטרנדים, המגמות והחידושים המובילים בעולם, של קולקציות אביב – קיץ 2018.

לדברי דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים: "אנו רואים כיצד הטרנדים של מעצבי העל מבירות האופנה בעולם משפיעים גם על השעונים המשמשים גם כאקססוריז ואמירה אופנתית. דוגמא בולטת לכך היא השעונים של גוצ'י המהווים המשך ישיר לשינוי שגוצ'י עבר שלקח אותו להצלחה מטאורית. כמו כן קיימת פרסונליזציה בשעונים. דוגמא לכך היא חנות הדגל החדשה שאומגה פתחו בפריז בה ניתן להזמין רצועות שונות לשעוני האומגה בהתאמה אישית".

החידושים והטרנדים המובילים בענף השעונים לקיץ 2018:

הובלו – מותג היוקרה שמשתלט על העולם, ממשיך גם הקיץ הקרוב בשיתופי פעולה עם אושיות בולטות בתחום הספורט. השנה ייערך המונדיאל והובלו הם מודדי הזמן הרשמיים של פיפא ונותני החסות של המונדיאל. העונה יתקיים המשך שת"פ עם המתאגרף הבלתי מנוצח פלויד מיוות'ר. שת"פים נוספים חדשים שניתן לראות העונה גם כן הם עם: קבוצת הכדורגל האיטלקית יובנטוס, יצרנית מכוניות המרוץ והספורט פרארי איתם יושקו שעונים חדשים.

מחירים לצרכן החל מ 30,000 ₪.

צילום: יח"צ חול

הובלו -סדרה מיוחדת של שעונים כמחווה לקונפדרציה של פיפא 2017 ל-8 מדינות שיתחרו על המגרש- מחיר כ-90,000 שח.

גוצ'י- מותג מהמובילים בעולם שעשה מהלך בשנתיים האחרונות אמיץ מאוד ושם על השעונים שלו, תיקים ונעליים סמלים כמו דבורה, זבוב ועוד מוטיבים חדשניים ובועטים. יחד עם איכות שוויצרית ושיק עולמי השייך רק לגוצי.

מחירים לצרכן החל מ – 3,000 ₪.

גוצ'י מחיר 5,735. (צילום: יח"צ חו"ל)
צילום: יח"צ חול

טיסו – ממשיך להיות המותג השוויצרי המוביל בעולם ובישראל, עם שעונים גבריים וחזקים. שילוב של אפור וכחול שנכנסים חזק השנה. ומחירים נגישים יותר. כיאה למוטו שחשוב להם ליישם- שעון זהב במחיר כסף.
השעונים בעלי מנגנון קוורץ כרונו, עשויים מזכוכית ספיר קריסטל – נגד שריטות. הקו החדש מגיע עם 8 אפשרויות שונות של שילובי רצועות ולוחות- ונותן מענה פרסונלי לכל צרכן.

מחירים לצרכן החל מ 890 ש"ח

טיסו- שעון סוויסמאטיק סטיל מחיר 2,400 ש"ח. (צילום- יח"צ חו"ל)
טיסו – שעון לגבר סוויסמאטיק PVD, מחיר 2,130 ש"ח. (צילום- יח"צ חו"ל)
טיסו- שעון סוויסמאטיק סטיל מחיר 2,400 ש"ח. (צילום- יח"צ חו"ל)

סווטש – כיאה לסווטש, ממשיך להיות מיוחד, צבעוני, קולי, נשי, שעונים המשלבים את כל הטרנדים הבולטים הקיץ הנוכחי: הדפסי פרחים, חיות, משבצות, פסים ועוד. בנוסף חוגג המותג 35שנים השנה עם שעון מיוחד לכבוד החגיגות!

מחירים לצרכן החל מ 239 ₪.

סווטש – אביב קיץ 2018 – שעוני הדפס מחיר 289 ש"ח. (צילום- יח"צ חו"ל)
(צילום: יח"צ חו"ל)

קלווין קליין – המותג בועט יותר מתמיד, גם באופנה, בהלבשה התחתונה, ועכשיו גם בשעונים! העיצוב מוביל, חזק, אייקוני, שעונים קטנים ונשיים, במראה אלגנטי הנראים כתכשיט לצד שעונים גדולים וצבעוניים.

מחירים לצרכן החל מ – 790 ₪.

קולקציית שעונים קלווין קליין. (צילום: יח"צ חו"ל)

אובקו – קולקציית שעונים השואבת השראה מפילוסופיית הזן היפני ומצויד במנגנונים ידידותיים לסביבה. בקיץ הקרוב עוצבו שעוני המותג בקווים נקיים ומינימליסטיים. צבעי הקיץ הבולטים הם לבן, זהב, כסף ורוז גולד ((Rose Gold.

מחירים לצרכן החל מ 399 ₪.

שעוני אובאקו החל מ- 399 ש"ח. (צילום: יח"צ חו"ל)
Back to top button