אוכלמבזקיםתנועה ותחבורה

קרון המסעדה-גרסת הגורמה: השף שאול בן אדרת יבשל לנוסעי רכבת ישראל

רכבת ישראל ממשיכה להפתיע את נוסעיה עם סדרת פעילויות חווייתיות על הדרך, זאת במקביל למאמץ המתמיד לשיפור וייעול השירות הרכבתי לנוסע.

סדרת הפעילויות- בהובלת אגף השיווק ברכבת ישראל- שכותרתה "חוויות על הדרך", חלקן בנסיעה רגילה וחלקן בהרשמה מראש, מעשירה, מצחיקה ומשמחת את נוסעי הרכבת, כל פעם בצורה אחרת, ותוך שימוש במוטיבים שונים.

כך למשל, בחודש פברואר האחרון, יצאה לדרך "רכבת הכלניות"- רכבת מיוחדת שנסעה במרבצי הכלניות באיזור הדרום, במסגרתה נהנו משפחות עם ילדים וגמלאים מנסיעה חווייתית המלווה בשחקנים ומקפלי בלונים, סיורים מודרכים בטבע, שוק מקומי ייחודי ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעת, יוצאת רכבת ישראל בפעילות "רכבת השף", במסגרתה השף שאול בן אדרת, מהשפים הידועים והמצליחים בישראל, יבשל לנוסעי הרכבת ארוחת שף (כשרה) מיוחדת, שתוגש כולה ברכבת שהוסבה במיוחד למסעדת שף. את פני הנוסעים תקבל מארחת, ולאחר שהתיישבו תוגש להם ארוחת טעימות בת שש מנות, שהשף בן אדרת הרכיב ובישל במיוחד לאירוע.

עם הגעת הרכבת לתחנת תל אביב סבידור מרכז יוזמנו הנוסעים למתחם מיוחד שהוכן מבעוד מועד בתחנה, שם יוגשו להם שתייה חמה וקינוחי פטיסרי צרפתיים ואת זמנם תנעים מנגינת פסנתר קלאסית. 

"רכבת השף" תופעל ביום שני ה-19.3, תצא מתחנת חיפה מרכז-השמונה בשעה 19:52 ותסיים את נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור מרכז בשעה 20:58.

ההשתתפות בפעילות כרוכה בהרשמה מראש באתר הרכבת ועלותה 45 ₪ בתוספת כרטיס נסיעה בתוקף.

לדברי מנהלת אגף השיווק ברכבת, אתי פינקלשטיין:״זוהי פעילות נוספת בסדרת פעילויות ומאמצי שיווק לבניית מימדי חוויה חדשים ויחודיים להעצמת חוויית הנסיעה, את הבחירה בנסיעת ארוחת הטעימות בניהולו של השף שאול בן אדרת אנו מוציאים לפועל אחרי שתשאלנו את הנוסעים שלנו שביקשו מאיתנו לחוות קרון מסעדה על הרכבת, ממש כמו בחו"ל".

השף שאול בן אדרת: "בישול ארוחת גורמה הוא תמיד חוויה מרגשת ומאתגרת, ואנו מתכוננים להעניק לנוסעים ולסועדים חוויה שהיא קולינרית ודינאמית בו זמנית. אני מזמין את הנוסעים להגיע ולהנות מאוכל מעולה, נופים יפים, וכמובן מהדרך עצמה". 

צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
צילום: דוברות רכבת ישראל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח