חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

הנשיא ריבלין ביקר בחברת "רפאל מערכות לחימה מתקדמות"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (שלישי) במארס בחברת "רפאל מערכות לחימה מתקדמות" בצפון הארץ. חברת רפאל מפתחת ומייצרת מערכות לחימה מתקדמות, ואמצעי לחימה לצה"ל ומערכות הביטחון ונחשבת לאחד המעסיקים הגדולים בצפון. הנשיא נפגש עם יו"ר רפאל עוזי לנדאו ומנכ"ל רפאל אלוף במיל' יואב הר אבן ובכירי חברה נוספים. הנשיא ערך סיור וקיבל סקירה על יכולותיה המגוונות לרבות על מערכות "כיפת ברזל", "שרביט קסמים", "מעיל רוח" ומערכות ופיתוחים נוספים.

בביקורו אמר נשיא המדינה: "אחד מהמפעלים היותר חשובים של מדינת ישראל והיותר מוצלחים נמצא כאן ברפאל. גם כשאתה רואה בעיניך לעיתים קשה להאמין בגודל ההישגים הישראלים, הישגים גדולים וכל כך חשובים להגנתה של מדינת ישראל. אנחנו גאים, מעריכים ומודים לאנשי רפאל מאחרון העובדים ועד למנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים על המפעל האדיר שהם מנהלים פה, ועל היכולת לשמש כשומרי חומות ישראל בכל מובן המילה. היו ברוכים."

יו"ר רפאל עוזי לנדאו, הודה לנשיא על ביקורו, וציין כי החברה חוגגת השנה 70 שנות פעילות. לנדאו הדגיש בפני הנשיא את ייחודיות מהנדסי ומהנדסות רפאל בפיתוח מערכות לחימה פורצות-דרך, הנמצאות בחוד החנית של הטכנולוגיה ומאפשרות יתרון משמעותי לצה"ל אל מול האתגרים שבפניהם הוא ניצב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן ציין שרפאל חרטה על דגלה להוות נדבך משמעותי בשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל ואכן חזון זה מתממש על-ידי מערכות מוכרות כגון "כיפת ברזל" ו"מעיל רוח" וכן על-ידי עשרות מערכות אחרות הנמצאות בשימוש צה"ל.

צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח