חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"הציבור לא סולח לשמאל על חטא הצדקנות, הצביעות ונבואות השקר"

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, בדיון 40 חתימות הערב (שני) במליאת הכנסת אמרה כי "השמאל חטא בשלושה חטאים- הצביעות, הצדקנות ונבואות השקר והציבור לא סולח לו על כך."

חוטובלי פנתה לנתניהו ואמרה, "אדוני ראש הממשלה, העיתונאים שואלים את עצמם את השאלה האם זהו הדיון האחרון של הכנסת העשרים, ואני רוצה לפנות אליך בשם הציבור ולשותפות הקואליציוניות: צריך לפתור את המשבר הזה, ולהמשיך למלא את רצון העם בממשלת ימין נבחרת עד 2019. ח"כ יאיר לפיד דיבר כאן על פער בלתי נסבל בין הציבור לפוליטיקה. ח"כ לפיד- אתה מתבלבל, הפער הבלתי נסבל הוא בין השמאל הישראלי לציבור ובין הציבור לאליטות הישנות שאתה המייצג המובהק שלהן."

"הציבור לא סולח לשמאל הישראלי על שלושה חטאים: חטא הצדקנות, חטא הצביעות וחטא נבואות השקר. כל נבואות השקר שלכם הופרכו על ידי המציאות, הצביעות בה אתם מדברים על בקשת סיקור אוהד כשראשי האופוזיציה ליבני ולפיד קידמו את העסקה המפוקפקת של חוק ישראל היום, שהיתה עסקה שקידמה סגירת עיתון תמורת סיקור אוהד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אדוני ראש הממשלה אתה לא לבד, זה לא רק אישי אלא גם נגד הדרך. עכשיו קל לשמאל להתגעגע לבגין, אבל כאשר הוא היה מנהיג הימין הוא היה שנוא ומושמץ. כינו אותו רוצח וטרוריסט. השמאל אוהב כנראה את מנהיגי הימין רק אחרי מותם. אבל לממשלה הזאת ולמנהיגות שלך אני מאחלת אריכות ימים".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח