חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

השתוללו עם טרקטורונים על קו החוף וישלמו קנס של אלפי ש"ח

הישג משמעותי נוסף ליחידת הפיקוח והאכיפה ברשות הכינרת, פקחי היחידה, זיהו ותיעדו 2 כלי רכב מסוג פולריס RZR, בנסיעה סמוך לקו המים בכינרת, ברצועת החוף המערבית, מול המושבה מגדל, שסיכנה את הנופשים והעוברים, עבירה חמורה של נהיגה בחוף ים.

כאשר הפורעים זיהו את צוות הפיקוח, החלו להימלט מהמקום. בפעילות מודיעינית מאומצת אותרו השניים ונאספו כלל הראיות לשם העמדתם לדין, בבית המשפט, בגין עבירת 'העמדת רכב ונסיעה בחוף הים'.

חגי לוין, מנהל יחידת הפיקוח ברשות הכינרת "ביקשנו מבית המשפט להחמיר בענישה עקב העבירה החמורה, שסיכנה את ביטחון הנופשים בחוף וניסיון ההימלטות מצוות הפיקוח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השבוע, בתום 3 חודשים מיום האירוע, הועמדו השניים לדין בבית משפט השלום, בטבריה. לאחר שהנאשמים הביעו נכונות, נקבע הסדר טיעון במסגרתו הודו בעבירה, הוחלט לקנוס אותם בגובה של 7,000 ₪, וכן התחייבות על תנאי בסך 20,000 ₪ שלא לבצע עבירה נוספת על פי סעיף 'העמדת רכב ונסיעה בחוף הים'. כמו כן, נפסלו רישיונות הנהיגה של הנהגים, על תנאי למשך 30 יום לתקופה של שנתיים.

לאחר השלמת הסדר הטיעון ציין לוין: "יחידת הפיקוח והאכיפה של רשות הכינרת תמשיך לפעול ביד קשה לאורך כלל ימי השנה ועל אחת כמה וכמה בתקופת עונת הרחצה, בה הסכנה גדולה עוד יותר לאור נוכחות של אלפי נופשים בחופים, למניעת עבירות מסכנות חיים ובדגש על עבירות נהיגה רכב בחוף הים ובטיחות השייט".

פתיחת עונת הרחצה בחופי הכינרת הוקדמה השנה ותחל ב- 22.3. ביחידת הפיקוח מציינים, כי השנה האכיפה תהיה מוגברת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וכלל הגורמים הרלוונטיים לרווחת הנופשים.

צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
Back to top button