מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב רחובות שבעט בראשה של כלבתו

משרד החקלאות הגיש לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד תושב רחובות, בשנות ה- 30 לחייו, באשמת התעללות חמורה בכלבתו, בניגוד לחוק צער בעלי חיים. על פי כתב האישום בעט הנאשם בראשה של כלבתו הפצועה כשהאירוע עצמו תועד במצלמות האבטחה של המחלקה הווטרינרית העירונית.

הסיפור החל לפני כשנה כאשר כלבתו של הנאשם נשכה אדם וכלב אחר, בתקרית אף ננשכה הכלבה בצווארה. בעקבות הנשיכה, נתבקש הנאשם להתייצב עם כלבתו בשירות הווטרינרי העירוני ברחובות להכנסת הכלבה להסגר, על פי חוק. 3 ימים לאחר מכן הנאשם התייצב בתחנת ההסגר עם אחותו וכלבתו כאשר היא תפורה בצווארה עקב הנשיכה ובפנים נפוחות.

על פי כתב האישום, עם הגעתו למקום החל הנאשם לצעוק ולגדף את עובדי המקום ולנופף בידיו. תוך כדי הצעקות והתנהגותו הפרועה, וללא כל סיבה, נתן הנאשם בעיטה חזקה ופרועה בצווארה ובראשה של הכלבה במקום בו הייתה פצועה ותפורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במעשיו, עינה הנאשם את הכלבה, התעלל בה והתאכזר אליה, שלא כדין והפר את חוק צער בעלי חיים. בכתב האישום הודיע משרד החקלאות על כוונתו לבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם הגבלה בהחזקת בעליי חיים ולהטיל עליו עונש מאסר בפועל לאור התנהגותו הברוטלית כלפי הכלבה.

במשרד החקלאות קוראים לציבור להמשיך ולדווח על מקרים מסוג זה למוקד המשרד בטלפון: 9096*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

צפו בתיעוד המקרה

Back to top button