איראןמבזקים

נתניהו: "איראן רוצה להכחיד את ההווה והעתיד שלנו. לא נאפשר לזה לקרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יחד עם השר לענייני ירושלים ומורשת זאב אלקין ושגריר ישראל באו"ם דני דנון, סיירו היום (חמישי) בתערוכת ירושלים המוצגת בימים אלה בבניין האו"ם בניו יורק. התערוכה מציגה את הרצף ההיסטורי היהודי בירושלים במשך שלושת אלפים שנה. במסגרתה הוצגו מיצגים ארכיאולוגיים מקוריים שהתגלו בישראל וממחישים את הקשר הרציף של העם היהודי לישראל ולירושלים בתקופות שונות. בין המיצגים שהובאו במיוחד לתערוכה הוצגו טביעת החותם של "שר העיר" של ירושלים מתקופת בית ראשון שהתגלתה רק לפני כחודש, חותם המלך חזקיהו בן אחז, מלך יהודה, ציור קיר של מנורה שהתגלה בביתם של כהנים ועוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר המבלך הסיור, "היו לי פגישות נהדרות השבוע עם נשיא ארצות הברית, מנהיגי הקונגרס: הסנאט ובית הנבחרים, רפובליקנים ודמוקרטים יחד, עם קהל נהדר באיפא"ק של 18,000 איש, עם 500 אנשי עסקים – היה לי מסר מאוד פשוט עבורם – השקיעו בישראל, זה העתיד. הייתה לי בדיוק עכשיו פגישה נהדרת עם השגרירה ניקי היילי, הם מדברים למען ישראל, אנו קוראים לה "הוריקן היילי". היא עושה עבודה נפלאה למען האמת ולמען הגנה על ישראל כאן באו"ם.

אך רוב השבוע הזה הוקדש לנושא אחד – הנושא הזה הוא איראן. איראן אינה רוצה רק להכחיד את ההיסטוריה שלנו, היא רוצה להכחיד את ההווה והעתיד שלנו. אנו לא נאפשר לזה לקרות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשאלתי בוושינגטון מהי עמדתה של ישראל לגבי הרצון של מדינות להעשיר אורניום, מדינות במזרח התיכון. אמרתי: מדוע הן רוצות להעשיר אורניום? והם אמרו שהסיבה שהן מבקשות להעשיר אורניום היא כיוון שאיראן קיבלה את הזכות להעשיר אורניום תחת הסכם הגרעין המפוקפק. הדרך הטובה ביותר למנוע התגרענות של המזרח התיכון היא לתקן מיסוד את העסקה עם איראן או לבטל אותה לחלוטין. זו הדרך היחידה למנוע את ההתפשטות הבלתי נמנעת של טכנולוגיה גרעינית ונשק גרעיני במזרח התיכון.

בעודנו נלחמים למען הביטחון שלנו, אנו נזכרים בזכויות שלנו. אין מקום טוב יותר לראות את הזכויות שלנו ואת האמת מאשר כאן, במסדרון של האומות המאוחדות, בו אנו אומרים את האמת ומדברים על הצדק של ירושלים. ברצוני להודות לכולכם על כך שאתם עומדים למען האמת וניצבים לצדה של ישראל". סיכם ראש הממשלה.

צילום: חיים צח / לע"מ
צילום: חיים צח / לע"מ
צילום: חיים צח / לע"מ
צילום: חיים צח / לע"מ
Back to top button