חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו נפגש עם שגרירת ארה"ב באו"ם: "מעריכים את ההגנה על ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי, בניו יורק.

בפתח הפגישה אמר רה"מ נתניהו לשגרירה היילי, "טוב לראות אותך שוב. את הופכת הכל לטוב יותר. אני חושב שהנשיא ממוקד לגמרי בסכנה מאיראן ועסקת הגרעין, והתוקפנות של איראן באזור. הוא ממוקד בדבר הנכון. כפי שאת יודעת היטב, אני חושב שזה מה שמניע את כולם עכשיו, לא רק את ישראל ואמריקה, אלא כמעט את כולם במזרח התיכון. זה משהו שאני בטוח ששמת לב אליו."

"אני רוצה להגיד לך כמה אנו מעריכים את ההגנה על ישראל ועל האמת" אמר נתניהו והוסיף "שהנשיא ואת מביאים לתוך המסדרונות המבודדים האלה, מסדרונות לחים מהארס שמופנה כלפי ישראל. זה לא משב אוויר רענן, זה כמו צונאמי של אויר רענן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח לע"מ

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי הגיבה לדבריי ראש הממשלה נתניהו ואמרה לגבי היחס לישראל באו"ם, "זה מדהים. אני מתכוונת, זה היה פוגעני בעבר ואני חושבת שאמרתי את זה לך בעבר. אני מרחמת על דני (דנון) ועל מה שהוא היה צריך לספוג. זה היה פוגעני בעבר אבל זה למעשה מתחיל להשתפר מעט. הם לא רוצים שיגערו בהם אז הם מבינים."

"אני חושבת שיש התמקדות באיראן כרגע ואנו מודאגים מאוד." אמרה היילי והוסיפה "אני דואגת מאוד לישראל. אני חושבת שהם מרגישים מאוימים יותר ויותר ואני חושבת שהם יצטרכו לקבל החלטות. אני מודאגת שהם לא יקבלו את ההחלטות הנכונות. זה משהו שאנו מתמקדים בו, לראות מה קורה בסוריה, אני אשמח לשמוע את דעתך על זה מבחינת לאן מועדות פנינו שם".

צילום: חיים צח לע"מ
Back to top button