צרכנות

מתכננים לטוס לחו"ל? כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות "פספורט קארד"

מתכננים לטוס לחו"ל? כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות "פספורט קארד"

היעד נבחר, התאריך נקבע, הטיסות הוזמנו – והגיע הזמן להתחיל לתכנן את הטיול הבא שלכם! בין בירורים באתרי תיירות, הזמנת מלון וגם אריזות, חשוב מאוד להזמין ביטוח טיולים, המותאם לסוג הטיול אליו אתם יוצאים. מהו ביטוח טיולים ומדוע מומלץ להזמין אותו דרך חברת פספורט קארד? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה נותן לי ביטוח נסיעות לחו"ל?

כשאתם נוסעים למדינה זרה, אתם נתונים ל"חסדיהם" של הרשויות המקומיות. בין אם מדובר בביטוח בריאות אישי, בין אם מדובר בביטוח פציעות ונזקים שנגרמים, חלילה, במהלך הטיול ואפילו ביטוח על הכבודה שאתם מביאים איתכם לטיול – הכל צריך להיות מבוטח בצורה מסודרת. ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לכם את השקט הנפשי לקראת הטיול, ובהתאם לפוליסה שבחרתם וסוג הטיול, מבטח אתכם במקרה של נזק אפשרי. חברת הביטוח מכסה את ההוצאות הרפואיות ואת הנזק הפוטנציאלי – וחוסכת לכם טרדות רבות והוצאות רבות עוד יותר. דרך חברת פספורט קארד אתם נהנים מהרבה יותר – בהרבה פחות! כל שעליכם לעשות כדי להפעיל את הפוליסה ולבטח את עצמכם דרך החברה, הוא למלא את פרטיכם האישיים באתר החברה – וכעבור חמש דקות יחכה לכם בתיבת המייל אישור הפוליסה.

מי צריך לבטח את עצמו?

כולם. לא משנה בני כמה אתם – מבוגרים, ילדים או בוגרים, לא משנה אם אתם נוסעים לשופינג בוורשה או לטיול אקסטרימי בנפאל – חשוב מאוד לבטח את עצמכם. אם הטיול שלכם נושא אופי רגוע יותר, ללא פעילויות ספורטיביות חריגות, אזי תוכלו לבחור בביטוח מסוג אחד, אך אם הטיול מערב בתוכו פעילויות אקסטרים שונות המציבות אתכם במצב בריאותי שעלול להפוך למסוכן – אזי בחירת הפוליסה תהיה שונה. באותו האופן גם אנשים שאינם בקו הבריאות שנוסעים לחו"ל, מבוגרים או תינוקות – מבוטחים בפוליסה ייחודית עבורם.

למה לבחור בביטוח של פספורט קארד?

ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא כל מה שטוב בביטוח נסיעות לחו"ל, ומגיע אליכם בקלות ובמהירות. הנה כמה מהיתרונות בולטים של החברה:

  • סיוע 24 שעות ביממה, לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם
  • אספקת כרטיס פספורט קארד מגנטי, דרכו תוכלו לבצע את התשלומים למוקדי הרפואה השונים
  • בעזרת הכרטיס, תוכלו ליהנות מפטור מהשתתפות עצמית
  • תשלומי הפיצויים מתבצעים ישירות מול מרכזי הטיפול בחיוב ישיר, מה שחוסך לכם את הסרבול הכרוך בתשלום עצמי והחזר כספי לאחר החזרה לארץ
  • מוקד הפעיל 24 שעות ביממה ישמח לשתף אתכם במידע אודות רופאים, בתי מרקחת, מרכזי בריאות ומרכזי חירום רפואיים הנמצאים במקום שהותכם.
  • גבול אחריות גבוה מהממוצע (2,500,000$)
  • פינוי אווירי ממקום האירוע, אם ידרש
  • הטסה רפואית לישראל המלווה בצוות סיוע רפואי
  • כיסוי במקרי רעידות אדמה
  • ביטוח כבודה ומזוודות

חברת פספורט קארד כאן בשבילכם, כדי לוודא שהטיול שלכם לחו"ל יהיה הכי נעים שאפשר!

הכתבה בשיתוף עם חברת טרוול ביט – סוכנות ביטוח לנסיעות לחו"ל
משווק מורשה של חברת פספורד קארד

לאתר החברה : http://www.travelbit.co.il/he/

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח