צרכנות

אומן המפתח, מנעולן בקריות והסביבה – נעים להכיר!

נתקעתם מחוץ לבית? לא מוצאים את צרור המפתחות שלכם? רוצים לשדרג את הבטיחות בבית? אני כאן בשבילכם!

מגרש את התסכול!

לא מעט אנשים נתקלים במצב המתסכל להפליא הזה, בו הם חוזרים הביתה בסוף יום עבודה מתיש – רק כדי לגלות שהם איבדו את המפתח לבית, שאין להם מפתח חלופי ושהם תקועים מחוץ לקן החמים שלהם. אין דבר מסתכל יותר מזה. בדומה לכך, אנשים רבים מאבדים גם את מפתחות הרכב שלהם ומוצאים את עצמם עומדים בחניה, לא יודעים מימינם ומשמאלם, ומתפללים לישועה. אין סיבה להיות מתוסכלים – אני כאן בשבילכם וזמין עבורכם 24 שעות. אם אתם מחפשים אחר שירותי מנעולנות בקריות או בכל איזור הצפון – כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אלי, ואגיע במהירות לגאול אתכם מהתסכול המיותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משדרגים את הבטיחות – נהנים משקט נפשי

אם החלטתם שאתם רוצים לשדרג את הבטיחות בבית וליהנות משקט נפשי, אם החל גל פריצות בשכונה שלכם והחלטתם שאתם רוצים להתגונן מולו – אשמח לסייע לכם במהירות וביעילות ולהציע שירותים שונים לבחירתכם: התקנת קודן בטיחות, התקנת דלתות פלדלת, שיפוץ דלתות פלדלת, מכירת כספת או תיקון כספת וכל מה שתזדקקו לו כדי ליהנות משקט נפשי מקסימלי בבית שלכם.

למה לבחור דווקא בי?

  • בגלל הניסיון – אני מצויד בניסיון של מעל 20 שנים בתחום ואשמח לסייע לכם בכל מה שתזדקקו לו.
  • בגלל השירות – עם חיוך רחב, שירות אדיב ומסביר פנים – אסייע לכם ואדאג, על הדרך, גם להוריד את סף התסכול.
  • בגלל האיכות – אני מורשה מטעם משטרת ישראל וחבר באיגוד המנעולנים, כך שאתם יכולים לסמוך עלי ולהתנהל מתוך שקט נפשי וביטחון.
  • בגלל החדשנות – אני מאמין שכדי להיות הכי טוב בתחומך, חשוב להגיע עם הציוד הכי טוב. אני עובד עם עזרים טכנולוגיים מתקדמים ועם הציוד החדיש ביותר כדי להעניק לכם את הטיפול הנכון, היעיל והמהיר ביותר וחשוב מכך – מבלי לעשות נזק מיותר.
  • בגלל הזמינות – לא משנה מהי השעה ביום, אם ערב, לילה, או לפנות בוקר, שבת או יום שני – אני כאן בשבילכם, זמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • בגלל המוניטין – במהלך שנות עבודתי שירתתי נאמנה אינספור לקוחות בדרך לפריצת דלת מוצלחת, התקנת בטיחות מוצלחת או כל שירות אחר. המוניטין החיובי שאני מצויד בו אחד הדברים שגורמים לי לסיפוק הגדול ביותר בעבודתי.
  • בגלל המגוון – אני לא מעניק רק שירותי מנעולן בקריות ובצפון כולו, אני מעניק גם שירותי שכפול מפתחות לרכב ולבית, תיקון ומכירה של מנגנוני בטיחות שונים ומעטפת רחבה שמטרתה היא אחת – לסייע לכם לחוש יותר ביטחון.

אני כאן בשבילכם ועבורכם, ואשמח לסייע לכם בכל עת. צרו איתי קשר – ולא תתחרטו.

הכתבה באדיבות אומן המפתח – מנעולן בקריות והסביבה
לאתר החברה :
https://www.keymaster.co.il/

 

Back to top button