חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

50 עצורים בפשיטת משטרת ישראל על חשודים בסחר וברכישת סמים

תושב בית שאן בן 26 נעצר על ידי המשטרה בחשד שמכר וסיפק סמים מסוכנים מסוגים שונים לתלמידים וצעירים באמצעות הקטנוע שלו ובאמצעות בת זוגו, תלמידת בית ספר בת 16.

בפעילות יזומה וממוקדת תוך חקירה סמויה כנגד החשוד עלה חשד כי הוא עובד במפעל ובסיום יום העבודה מתחיל משמרת ב' בסחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים בין היתר גם בקריסטל. בסיום המשמרת בעבודה החשוד היה חוזר לביתו ובהתאם להזמנות הטלפוניות שקיבל במהלך היום היה מבצע על פי החשד קו חלוקה באמצעות הקטנוע שלו ה"קטנוסם". במקרים בהם היו לחשוד הזמנות של סמים מסוכנים בשעות הבוקר היה נעזר בבת הזוג שלו תלמידת בית ספר בת 16 אשר, על פי החשד הייתה סוחרת עבורו בסם מסוכן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

בחקירה מורכבת ומסועפת עלה כי חשד כי הצעיר סוחר סמים מסוכנים יחד עם עוד שני שותפים גם הם תושבי בית שאן האחד בן 36 והשני בן 49 בנוסף לבת הזוג שלו בת ה-16.

עם הינתן האות אתמול (רביעי) החקירה הפכה לגלויה וכוחות מיוחדים יחד עם יחידת הכלבנים פשטו על בתיהם של כל ארבעת החשודים והם נעצרו וברשותם נתפסו מספר מנות של סמים מסוכנים ביניהם קוקאין וכסף מזומן קרוב ל-80,000 ש"ח.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט השלום בטבריה האריך את מעצרם של כל ארבעת החשודים בהתאם לבקשת המשטרה. מעצרו של החשוד בן ה-26 הוארך עד ליום שני, מעצרם של שני השותפים הוארך עד ליום ראשון ומעצרה של הקטינה הוארך עד להיום לצורך דיון בנוכחות הוריה.

עם התפתחות החקירה היום לפנות בוקר נעצרו עוד 46 חשודים שנהגו לקנות סמים מסוכנים מארבעת החשודים וחלקם יובאו הבוקר לבית משפט השלום בטבריה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button