בידורחדשות הארץמבזקים

סרטון עירום של נטע אלחמיסטר דלף לרשת ונוספות שתועדו מודדות בגדי ים

כשבועיים וחצי לאחר שסרטון אינטימי של הזמרת עדן בן זקן הופץ ברשת כעת (שלישי) מתפרסם סרטון נוסף ממצלמות האבטחה באותה חנות "בננהוט" ובאותו חדר התפירה בו צולמה בן זקן, אלא שהפעם המצולמת בסרטון היא לא אחרת מאשר בעלת החנות עצמה נטע אלחמיסטר.

בשלב זה לא ידוע מי עומד מאחורי הפצת הסרטונים של עדן בן זקן ושל נטע אלחמיסטר וככל הנראה אותו אחד שפרץ למערכת מצלמות האבטחה של החנות עוקב זמן די רב אחר המתרחש. הסרטון בו תועדה עדן בן זקן מודדת בגדי ים כשהחלק העליון חשוף צולם ב-14 באפריל 2017 (ע"פ שעון המצלמה כפי שנראה בסרטון) ואילו הסרטון של נטע אלחמיסטר צולם כחודש לפני הסרטון של עדן ב-23 במרץ 2017.

עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר – מתוך אינסטגרם / פייסבוק

בסרטון שהופץ היום ברשת נראית אלחימיסטר מודדת בגד ים אך רגע לפני שהיא מורידה את החלק העליון היא מביטה אל מצלמת האבטחה ומסתתרת מפניה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, הסרטון של בן זקן שדלף לרשת גרר חילופי דברים בין עורכי הדין של הזמרת ובעלות החנות נועה בני ונטע אלחמיסטר. נכון לרגע זה הצדדים לא הגיעו להסכמות. המשטרה טרם הצליחה לעלות על עקבותיו של אותו מדליף הסרטונים וגם סרטון זה יגיע לידי המשטרה על מנת לחקור ולהגיע אל אותו חשוד.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

מנטע אלחמיסטר ונועה בני נמסר בתגובה: "כל כך מצער שנמצאים בינינו אנשים שמשקיעים המון זמן ואנרגיה בלהרוס ולפגוע באנשים אחרים. מצער עוד יותר שיש כאלה שחושבים שיש לנו חלק בהפצת הסרטונים. כרגע, כמו עדן, אנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע שביצעו גורמים עבריינים. לפני זמן קצר פנינו שוב למשטרה ואנו מצפות שתפעל בעוצמה נגד מי שפרץ למערך האבטחה של החנות. אנו נעשה הכול כדי למנוע הפצת סרטונים נוספים ונפעל למיצוי הדין עם הפורץ והמפיץ."

"אנו מבקשות מהציבור, בכל לשון של בקשה, " אומרות נטע אלחמיסטר ונועה בני "שלא לקחת חלק בהפצת הסרטונים. ולמי שעשה את זה, חשוב לנו לומר: בסוף המשטרה תגיע אלייך – ואתה תשלם על מעשיך מחיר כבד".

יש לציין כי בנוסף לסרטון בו מופיעה אלחימיסטר מופץ בשעה האחרונה סרטון נוסף בו מופיעות עוד מספר נשים כשהן מודדות בגדי ים וחלקן העליון חשוף.

(צילום מסך)
(צילום מסך)
(צילום מסך)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח