חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: כוחות הביטחון פושטים על תחנת דלק פיראטית בצפון הארץ

היום (שני) התקיים מבצע אכיפה משולב בכפר בענה כנגד עבריין המפעיל תחנת דלק פיראטית בתוך אזור מגורים אשר עלול לגרום לאסונות עם מספר רב של נפגעים ומסעדה ללא רישיון.

המבצע נערך בהובלת משטרת ישראל בשילוב זרועות האכיפה האזרחיים הרלבנטיים: פרקליטות מחוז חיפה המחלקה האזרחית, רשות מקרקעי ישראל, מנהל הדלק במשרד האנרגיה, משרד הבריאות, כבאות והצלה, מס הכנסה, חברת חשמל, המשרד לאיכות הסביבה, המשטרה הירוקה, יחידת ההונאה של הביטוח הלאומי, משרד הכלכלה ומשרד הבריאות.

עיסוק בדלק ללא רישיון ובאופן פיראטי, הובלתו והתקנתו בניגוד לחוק, מהווים סכנת חיים ממשית לציבור, ועלולים לגרום לפציעות קשות ולמוות, לכן במטרה למגר את התופעה ולמנוע הקמת תחנות דלק פיראטיות חדשות מתבצעת פעילות משטרתית בשילוב זרועות האכיפה השונים המהווה נדבך נוסף בחיזוק אמון הציבור ובביסוס שלטון החוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

במהלך המבצע שנערך היום, פשטו הכוחות על מתחם תחנת דלק פיראטית בכפר בענה ופירקו את תחנת הדלק: מיכל הדלק ממנו נשאבו כ-1500 ליטר דלק ומשאבת הדלק שהוצבו במתחם נתפסו.

על בעל המתחם הוטלו קנסות מיידים מטעם המשרד להגנת הסביבה ורשויות המס פתחו בחקירה כנגד בעל המתחם.

בעל תחנת הדלק הפיראטית הפעיל במקום גם מסעדה ובבדיקה של משרד הבריאות שנכח במקום נמצאו ליקויים רבים המהווים סכנה לבריאות הציבור והם הוציאו צו סגירה מנהלי למסעדה.

החשוד – הבעלים של תחנת הדלק הפיראטית והמסעדה בתחילת שנות ה-30 לחייו עוכב לחקירה בתחנת המשטרה מג'ד אל כרום ויוגש נגדו גם כתב אישום בגין ניהול עסק ללא רישיון ובקשה לצו סגירה שיפוטי.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בשיתוף משרדי הממשלה השונים תמשיך במאבקה כנגד הפעלה של מתחמי דלק פיראטיים בדגש על מתחמים בלב אזורי מגורים אשר עלולים לגרום לאסונות עם מספר נפגעים רב. משטרת ישראל תגיע לכל מקום בשיתוף גורמי האכיפה האזרחיים השונים על מנת להבטיח את בטחונו ושלומו של הציבור ולמנוע פגיעה בשלטון החוק."


צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button