חדשות הארץמבזקיםמומלצים

בסכסוך עסקי, משפחתי או בהליך גירושין? אל תמהרו לבתי המשפט גשו ל"הדדין"

על רקע העומס הקיים על מערכת המשפט הוקם מרכז 'הדדין' לגישור המציע גם הוא אלטרנטיבה לבתי המשפט ומאפשר פתרון סכסוכים מהיר ויעיל * הליך הגישור במרכז ייתן מענה לכל ההיבטים המושפעים כתוצאה מסכסוכים משפחתיים ועסקיים ובהם: יועצים זוגיים, יועצים כלכליים, פסיכולוגים ועוד * נדב נשרי, המנהל המקצועי של המרכז: " כאשר אנשים מגיעים להסכם הדדי, כלל הצדדים מרגישים שהם הרוויחו הרבה יותר בהשוואה להחלטה שנכפתה עליהם בבית משפט"

"הדדין" – מרכז ארצי לגישור הוקם לאחרונה במטרה להקל על כל בעל סכסוך המעוניין להגיע לפתרון, יעיל ומהיר – בין אם מדובר בגישור עסקי, משפחתי או בהליך גירושין. מלבד האופציה לפתרון סכסוכים בצורה מהירה, יעילה ומוסכמת על כל הצדדים. המרכז מציע שורה של שירותים נלווים אשר נדרשים ללקוחות בזמן הליך הגישור. במסגרת השירותים, מציעה הדדין ליווי משפחות, ייעוץ והכוונה פיננסית, אימון אישי לילדים ושירותי תיווך המרכז פועל בחיפה, ירושלים, מודיעין, באר שבע ובכל רחבי הארץ, על מנת לתת מענה לכלל האוכלוסייה.

כיום בישראל, אחד מכל ארבעה זוגות בארץ עתיד להתגרש- והמספרים רק עולים. מאחורי כל זוג שמחליט לסיים את השותפות הזוגית שלו, עומדים אין ספור אנשים שמושפעים מהחלטה זו – הורים, אחים, חברים וכמובן הילדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(קרדיט: pixabay.com)

כל אותם אנשים לוקחים חלק- בין אם נפשי או ממשי- בתהליך הארוך, שגוזל לא רק זמן וכסף רב, אלא גם כאב נפשי, שמועצם דרך ריבים ומאבקים משפטיים. גם בעולם העסקי, הסכסוכים מעורבים ברגש רב, וכרוכים בהוצאות גדולות והליכים משפטיים שיכולים לארוך שנים רבות. רק בשנת 2016 נפתחו 810,685 תיקים חדשים בבתי המשפט. המרכז מציע פתרונות בגישור למגוון סכסוכים. מחלקת הגירושין, בניהולו של המגשר נדב נישרי, מתמחה בסיוע לזוגות במשבר ובהגעה להסכמות שיהיו מיטביות להורים ולילדיהם.

המחלקה העסקית בניהולו של עו"ד יורם אלרואי, מחלוצי עולם הגישור בארץ ואחד המגשרים הבכירים בישראל, מתמחה בפתרון מחלוקות בתחום העסקי והאזרחי, המתאימים לצדדים שרוצים להגיע להסכמה מהירה. "אנשי עסקים חוששים מאיבוד שליטה על התהליך, ולכן הגישור יכול לספק מענה בסכסוכים עסקיים- הצדדים קובעים את הכללים ויכולים להתאים את ההליך לצרכיהם, ולא להסתמך על עורכי דין שיסבירו להם את חוקי המשחק", אומר אלרואי.

המרכז אף מתמחה בגישור משפחתי ובליווי משפחות שנקלעו למחלוקות סביב נושאי ירושות, צוואות וכד'.

"בתי המשפט בישראל עמוסים בתיקים, והאזרחים יכולים להמתין שנים רבות עד לקבלת הכרעה בעניינם", אומר נדב נשרי, המנהל המקצועי של המרכז. "אנו מציעים אלטרנטיבה, שלא רק מקצרת את ההליך, אלא גם מייעלת אותו. גישור הוכח כפתרון היעיל ביותר, וזאת ניתן לראות בכמות המקרים הנמוכה בהם מופר ההסכם. כאשר אנשים מגיעים להסכם הדדי, בו כלל הצדדים מרגישים שהם הרוויחו, יש פחות סיכויים לכך שיפרו אותו, מאשר פסק דין שנכפה עליהם בבית משפט", מוסיף.

Back to top button