חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בן 23 נאשם ברצח אימו: "אשתדל לעשות את זה כמה שפחות כואב"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד תושב קרית עקרון בן 23 בגין רצח אימו ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, הנאשם התגורר עם אמו בביתם בקריית עקרון. לפני כחודש גמלה בליבו החלטה לרצוח את אימו, לשם מימוש תוכניותיו הצטייד יומיים קודם לכן בסכין יפנית בעלת להב באורך 9 ס"מ, אשר לקח ממחסן הבית והמתין להזדמנות המתאימה. ב-1 בפברואר 2018 בשעות הבוקר בעת ששהו הנאשם ואימו לבדם בבית, נטל הנאשם את הסכים שהכין מבעוד מועד והסתיר אותה תחת בגדיו כשהלהב בחוץ ומוכנה לחיתוך.

הנאשם ניגש אל אימו שהייתה במטבח ושוחח עמה שיחת חולין, בשלב מסוים ניגש לסגור את דלת הבית שהייתה פתוחה. הנאשם התקרב אל אמו, שלף את הסכין בידו ואחז באימו מאחור, כאשר ידו השמאלית חוסמת את פיה ואפה. האם נאבקה בנאשם וניסתה לאחוז בסכין בידה, שעה שהנאשם ניסה לקרב את הסכין לפניה. במהלך המאבק, נחתכה האם בפניה. בהמשך, הפיל הנאשם את האם לרצפה והתיישב על גופה בצורה המונעת ממנה לזוז, כשברכיו מרתקות את כפות ידיה לרצפה. הנאשם אמר לאימו: "אני אשתדל לעשות את זה כמה שפחות כואב" ו"אתן לך הזדמנות לווידוי ולומר שמע ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך התנגדותה למעשיו, הצליחה האם לשחרר את יד ימינה, תפסה את להב הסכין בידה ושברה אותו. אז חנק אותה הנאשם בחוזקה בשתי ידיו במשך שניות ארוכות. בעודו מרתק את האם לרצפה, הסתובב הנאשם לעבר מגירת הסכו"ם שהייתה בסמוך אליו ונטל משם סכין נוספת בעלת להב חד וחלק באורך 19.5 ס"מ. הנאשם הניח את ידו על פיה של האם, אשר הייתה מעורפלת מהחניקה, ושיסף את גרונה בחוזקה מצד לצד באמצעות סכין המטבח מספר פעמים. הנאשם המשיך ושיסף את גרונה כך שהרחיב והעמיק את החתך, והצמיד מגבת לפניה על מנת לחסום את נשימתה. רק לאחר שהנאשם הבחין שהאם אינה נושמת, ולאחר שווידא כי ליבה הפסיק לפעום, השליך את הסכין בסמוך לגופה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם מותה של האם.

בהמשך, שטף הנאשם את ידיו המגואלות בדם אימו בשירותים, לבש בגדים נקיים, שם עדשות מגע בעיניו וחבש את ידו שנפצעה בפלסטר. לאחר מכן, עישן סיגריה במטבח בסמוך לגופת האם וצילם במכשיר הטלפון הנייד שלו תמונות של הגופה.



אחר כך, כיבה הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד שלו והשאירו בבית על מנת שלא יאתרו אותו ויצא מהבית. הנאשם משך כסף בקופת סופר הסמוך לבית ונסע במונית לחוף הקשתות באשדוד. לאחר ששהה הנאשם בחוף הים ואכל במסעדה, התקשר למשטרה באמצעות מכשיר טלפון נייד של עוברת אורח, והסגיר את עצמו.

בבקשת המעצר כתבה עוה"ד שהגישה את כתב האישום כי "…מסוכנותו הגבוהה של המשיב נלמדת מנסיבות ביצוע העבירות, נסיבות יוצאות דופן באכזריותן- המשיב תכנן בקור רוח על פני מספר ימים לרצוח את אימו והצטייד בסכין מבעוד מועד. המשיב לא חדל מביצוע תכניתו על אף התנגדותה ותחינותיה של אימו, ועל אף מאבקה של אימו בו ושבירת הסכין על ידה, המשיך במעשיו, השיג סכין חדשה ושיסף את גרונה של אימו מספר פעמים. המשיב לא חדל ממעשיו עד שווידא כי אימו הפסיקה לנשום וליבה חדל לפעום."

אילוסטרציה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח