חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

הנער הערבי תועד מספר שהפציעה בראשו כתוצאה מכידון של אופניים

אתמול פרסם האלוף יואב (פולי) מרדכי ב'אלמונסק', עמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית כי על פי גרסת הנער מוחמד תמימי כפי שהוא סיפר מספר פעמים במהלך שיחה עם קצין המנהל האזרחי אמש (ביום שני, 26.02.2018, בין השעות 12:25 – 13:10), לפיה הפציעה בראשו נבעה מכידון של אופניים חשמליים, עת שנפל במהלך רכיבה. עדותו של הנער צולמה ותועדה ועל בסיסה פורסם הפוסט אמש. אמרו היום בלשכת דוברות היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים מבקש להבהיר באופן שאינו משתמע לשני פנים כי הפוסט שהועלה בשמו ב'אלמונסק', עמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית, מתבסס על גרסתו של הנער כפי שחזר עליה. "נדגיש כי הצגנו את שתי הגרסאות, זו של האב וזו של הבן, תחת הכותרת "מהי האמת ביחס למוחמד תמימי?" ובהתייחס לתרבות השקר וההסתה הפלסטינית. גם במקרה זה, האמת באשר היא תמיד נר לרגלינו ונמשיך להציג את האמת כדי לחשוף את מנגנון ההסתה הפלסטיני." אמרו בלשכת הדוברות של מתפ"ש.

גורמים בצבא ציינו כי מתאם פעולות הממשלה בשטחים בחר שלא להפיץ את ההקלטה של הנער לאור העובדה כי מדובר בקטין ועל מנת לשמור על כבודו. "צר לנו כי עובדה זו משרתת ככלי להכפשת המתאם וצה"ל." אמר הגורם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הדברים אמרו היום בלשכת הדוברות של מתפ"ש לאחר שאביו של הנער, פאדל תמימי טען שהילד נפגע מכדור גומי בראשו במהלך עימותים בכפר נבי סאלח, טענה זו אף קיבלה חיזוק כשבצילום סיטי שפורסם בכלי התקשורת נראה הקליע שהוצא מגולגולתו של הנער על ידי הרופאים שהוביל להסרה של חלק מהגולגולת שלו.

האלוף יואב (פולי) מרדכי (צילום: מתפ"ש)

Back to top button