חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון בחברון: "כוחות הביטחון מסכלים 20-30 פיגועים בשבוע"

השר ליברמן סייר הבוקר (שלישי) בישוב היהודי בחברון, יחד עם הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט ועם מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה. בביקור השתתפו גם מתפ"ש, אלוף יואב פולי מרדכי ובכירים במשטרה ובשב"כ. שר הביטחון קיים בשטח הערכת מצב וסייר במעגלי ההגנה השונים סביב הישוב היהודי בחברון וסביב מערת המכפלה.

שר הביטחון ליברמן אמר כי "בפיקוד המרכז ובמיוחד במרחב העיר חברון מתבצעת בחודשים האחרונים פעילות סיכול נרחבת, בין 20-30 סיכולי פיגועים בשבוע, אל מול מאמץ הולך וגובר של גורמי הטרור. את הרוב המכריע של פעולות הטרור הצלחנו לגדוע, בזכות מודיעין איכותי, שילוב של פריסת כוחות חכמה וטכנולוגיות מתקדמות. מערכת הביטחון עובדת קשה כדי שנוכל לחגוג את חג הפורים בשקט. אני שמח שאזרחי ישראל לא מרגישים את זה".

שר הביטחון ניצל את הביקור כדי להודות למפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, שיסיים את תפקידו בשבוע הבא, ולאחל הצלחה למחליפו, אלוף נדב פדן: "רוני, בנחישות, בשיטתיות ובהרבה תחכום ויצירתיות- פיקוד המרכז בהובלתך הצליח למגר, כמעט לחלוטין, את גל הטרור והסכינאות ולשמור על יציבות במציאות לא פשוטה. שלא נשלה את עצמנו. במלחמה בטרור יש עליות וירידות, הצלחות וטעויות. על מה שעשית ועל מה שעוד תעשה לביטחון מדינת ישראל, כולנו חבים לך תודה והערכה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
אמצעי הלחימה אותם בוחן שר הביטחון נתפסו בפשיטה הלילה בחברון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
Back to top button