בידורחדשות הארץמבזקים

צפו בתיעוד: מי זרק ביצה על חולדאי?

עיריית תל אביב-יפו מציגה השנה את הקליפ המסורתי לקראת מסיבת הרחוב של חג הפורים בכיכובו של ראש העירייה רון חולדאי והשחקן אילן פלד, שגם כתב את התסריט וביים.

לשניהם מצטרף הפעם כוכב נוסף, שגם יופיע במסיבה הגדולה: די ג'יי עופר ניסים. הקליפ מקדם את אין ספור אירועי הפורים המתקיימים ברחבי העיר ובעיקר את מסיבת הרחוב בכיכר המדינה, שתתקיים השנה ביום שישי הקרוב ה-2.3.2018.

בקליפ שתי שכנות שאינן מסתדרות ביניהן, האחת רוצה לישון בעוד השנייה רוצה לחגוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המוסיקה מושכת אליה את הקהל שמתאסף מתחת למרפסות של השכנות לצלילי הטראק החדש והטרי של עופר ניסים ואילן פלד, עד ש"מישהו" בא לפזר את המהומה, ומפתיע את כולם.

מביני עניין ישימו לב שהקליפ רומז לריב עתיק מהמאה הקודמת בין שני אישים עוצמתיים – ברוך אגדתי מחד, ואברהם אלדמע מאידך – סביב ויכוח של מי היה רעיון העדלאידע הראשונה בתל אביב.

קרדיט לסרטון – בימוי: Filma הפקות ואילן פלד, תסריט: אילן פלד ורועי כהן, הפקה: Filma הפקות, קונספט קראייטיבי: משרד הפרסום Happy

 

ביום שישי הקרוב:

מסיבת הרחוב הגדולה בישראל חוזרת לכיכר המדינה

כמיטב המסורת, ביום שישי הקרוב, 2.3.2018 בין השעות 18:00-11:00 תתקיים מסיבת הרחוב המסורתית בכיכר המדינה בהפקת עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף חברת ההפקות דה פלוס ומיוזיק תל אביב. מסיבות הרחוב נחשבות לחלק מהותי בנוף התל-אביבי, כאשר המסיבה האחרונה משכה יותר מ- 100,000 איש שהגיעו מחופשים ובאו לחגוג וליהנות ממוזיקה איכותית, הפנינג מרענן, שמש ואווירה טובה.

במרכז הכיכר תיבנה במה 360 מעלות, שתאפשר לחוגגים ליהנות מחוויה משתנה ועוצמתית, ומוטיבים הלקוחים היישר מהפקות המסיבות והפסטיבלים הגדולים באירופה.

על הבמה יארח דיג'יי ערן ברנע את סאבלימינל ודיג'יי איתי גאלו יארח את מוקי. בנוסף, ינגנו דיג'ייז מובילים בסצנה התל-אביבית והעולמית: BliSS, Rising Dust, Jos & Eli, DJ Ddi Noy וגולת הכותרת מהימים האחרונים- הופעה של הדיג'יי הבין לאומי עופר ניסים.

במקביל למסיבה הענקית, יוכלו הבליינים ליהנות מיריד רחוב אורבני, שיציע מגוון של פריטי אופנה ומוזיקה, עם דגש על תרבות רחוב, עיצוב אורבני ומוצרים אקולוגיים או ממוחזרים, הרכבי רחוב ואטרקציות נוספות.

השנה, לראשונה תכלול המסיבה מתחם לילדים שימוקם קרוב לכניסה הדרומית של רחוב ויצמן.

האירוע פתוח לקהל הרחב ויתקיים בכפוף לתנאי מזג האוויר. התוכנית נתונה לשינויים. לא תותר כניסה לנושאי נשק, אופנועים ואופניים, עם בעלי חיים, עם בקבוקי זכוכית, עם ספריי קצף.

 

צילום: כפיר סיון
צילום: כפיר סיון
צילום: כפיר סיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח