חדשות הארץמבזקים

פרופ' אלכס שטיין ופרופ' עופר גרוסקופף נבחרו לשופטי בית המשפט העליון

הוועדה לבחירת שופטים בראשות שרת המשפטים איילת שקד בחרה הערב (חמישי) בפרופ' שטיין ובשופט גרוסקופף, לכהונת שופטי בית המשפט העליון. מדובר בשופטים בעלי מצוינות ייחודית בתחומם אשר יתרמו רבות לבית המשפט העליון. השניים יחליפו את השופטים יורם דנציגר ואורי שהם הפורשים מכהונתם בקרוב.

אלכס שטיין
פרופ' אלכס שטיין
עופר גרוסקופף
פרופ' עופר גרוסקופף (צילום: דוברות הרשות השופטת)

מוקדם יותר היום בחרה הוועדה 27 שופטים לבתי משפט שלום ומחוזי ולבתי דין לעבודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות אמרה כי "הוועדה לבחירת שופטים בחרה היום 27 שופטים לכל שדרות מערכת המשפט וכן נבחרו לבית המשפט העליון שניים מן המעולים שבמועמדים, בעלי מוניטין מקצועי משובח ומרשים. האחד שופט מצוין ואיש אקדמיה בעברו והשני איש אקדמיה ותיק ומוערך בארץ ובעולם. אין לי ספק כי שניהם כאחד יתרמו תרומה משמעותית לבית המשפט העליון בישראל ויעשירו את פסיקתו בידע ובעומק משפטי. בשם כל שופטי ישראל אני מבקשת לברך את המועמדים שנבחרו היום לכל הערכאות ולאחל להם הצלחה רבה בתפקידם."

שרת המשפטים, איילת שקד בירכה ואמרה כי "זהו יום חג לעולם המשפט הישראלי. נבחרו מועמדים מצטיינים, הנושאים על גבם רקעים תרבותיים ותרמילי חיים ייחודיים ומגוונים. בכניסתי לתפקיד שרת המשפטים, אחד היעדים המרכזיים שהצבתי היה גיוון של בית המשפט העליון. אין לי ספק שתרומתם לבית המשפט העליון תותיר את חותמה בדפי ההיסטוריה של עולם המשפט הישראלי".

Back to top button