בידורחדשות הארץמבזקים

נועה ונטע לעדן בן זקן: "כואבות את הפגיעה השפלה בך"

מאז שפורסם בכלי התקשורת על סרטון עירום של עדן בן זקן שהופץ בוואטסאפ וברשתות החברתיות, המנהלים האישיים, עורכי הדין ומי מטעם הצדדים מחליפים דברים זה עם זה באמצעי התקשורת.

אמש פורסם כי גיא אופיר, עורך דינה של הזמרת עדן בן זקן פנה במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים ואזרחיים לנטע אלחימסטר ולנועה בני, שותפתה לחנות בגדי הים "בננהוט". במכתב ציין עורך הדין כי ישנו חוסר שיתוף פעולה מוחלט מצידן והטיל את האחריות על צילום והפצת סרטון העירום על השתיים.

"מאז יום ראשון האחרון, מרשתי, אנשיה ומשרדי, מנהלים קרב מאסף עיקש, לבלימה ולחסימת הפצת התכנים. מרשתי פנתה באמצעותי אל פלטפורמות בינלאומיות כגון: פייסבוק, וואטסאפ, טלגרם, ואף לאתרי פורנו בינלאומיים מבישים, על מנת להסיר הסרטון." כתב עורך דינה של עדן במכתב ההתראה והוסיף "צר לי לומר, כי מרשתי זכתה לשיתוף פעולה גדול יותר מהפלטפורמות הבינלאומיות, מאשר מנמעני מכתב זה. במהלך היום ערכתי אישית מספר ניסיונות לשוחח עם נמעני מכתב זה, ללא הצלחה. לבסוף הופניתי בהודעת וואטסאפ מטעם גב' אלחמיסטר אל מר שי אבידן, אשר בשתי שיחות "אמר הרבה, מבלי לומר כלום לגוף העניין", וניתן לתמצת את דבריו כשיחת יח"צ עקרה, ולא בשיחה בה נענו שאלותיי, אשר יכולות לסייע באיתור ומניעת הפצה נוספת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן


היום (חמישי) פרסם TMI מדור הבידור של אתר מעריב את מכתב התגובה ששלח ערן פרזנטי ממשרד מ. פירון המייצג את אלחימסטר ושותפתה בני בו הדגיש כי בעלות החנות דוחות מכל וכל את הטענות, "מרשותינו לא הפיצו, לא צילמו לא הובילו ולא ערכו את הסרטון ואין להן יד ורגל בפרשה והן המומות וסוערות בעקבות העניין והפגיעה בחברתן, עדן בן זקן. הניסיון להפעיל לחץ על מרשותינו באמצעות פניות חוזרות ונשנות לקבלת פרטים אשר כידוע לך היטב מצויים בחקירת משטרה, הינו ניסיון מיותר ופסול."

עוד נכתב, "מאחר ואתה מחד מפנה אצבע מאשימה למרשותינו, ומנגד הנך דורש לקבל תשובות לשאלות שונות במטרה לנקוט בהליכים משפטיים שונים כנגד מרשותינו, הנחתי את מרשותי שלא להשיב לפניותיך ודרישותיך וכל קשר מעתה יעשה באמצעות הח"מ בלבד. מרשותינו כאמור הגישו תלונה במשטרה והן משתפות פעולה עם החקירה. זאת ועוד, מיד לאחר פרסום הסרטון, פנו מרשותינו לעדן בן זקן ולבן זוגה, אך פנייתן זו לא נענתה מעולם." כתב עו"ד ערן פרזנטי.

☀️☀️?❤️

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

במקביל פרסמו נטע אלחימסטר ונועה בני התנצלות אישית המופנית ישירות לעדן בן זקן בעמוד העסקי שלהן באינסטגרם "bananhot".

"מאז פורסם הסרטון אנחנו כואבות ומתוסכלות מהמעשה הנבזה והמרושע שפגע בעדן. פרסום הסרטון הכה אותנו בהלם מוחלט. למרות כל הרעש בתקשורת חשוב לנו להגיד לעדן: עדן, את חברה יקרה שלנו, ואנחנו מאוד אוהבות אותך וכואבות את הפגיעה השפלה בך. ניסינו ליצור איתך קשר מספר פעמים בימים האחרונים כדי לומר לך שנעשה הכל כדי לאתר את מי שפגע בך. את בן אדם יקר לנו שחווה פגיעה ועבורנו זה מעל הכל!". כתבו השתיים.

הבנות אף הדגישו כי בניגוד למה שפורסם באמצעי התקשורת הסרטון המדובר צולם בחדר התפירה שם מוצבת מצלמה לביטחון ולא בחדי המדידה ששם אין כלל מצלמות ואסור שיהיו. עוד הסבירו כי אינן יודעות מי פרסם את הסרטון ואיך הוא דלף. "נעשה הכל כדי לסייע לעדן ולמשטרה. אנחנו כואבות עם עדן את הפגיעה בפרטיותה ובטוחות שהאמת תצא לאור".

A post shared by baNaNhot Bikinis ? (@bananhot) on

Back to top button
אפשר התראות מסכים לא תודה