צרכנות

כיצד כדאי לבחור אוכל לחתולים?

החתול הוא בעל חיים מרשים ביותר ויכולתו לשגשג במגוון רחב של סביבות מחיה ראויה להערצה. אם אתם אוהבי חתולים ומגדלים בבית חתול אחד או יותר, אם אתם רוצים לסייע לחתולי הרחוב ולהאכיל אותם – תרצו בוודאי לדעת כיצד כדאי לבחור אוכל לחתולים. הטיפים המובאים להלן יוכלו  לסייע לכם בכך.

 

מתי להעדיף מותגים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחנות החיות הקרובה למקום מגוריכם או בחנויות המקוונות תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של מותגים. ישנם מותגי אוכל לחתולים שנמכרים בטווח מחירים גבוה יותר, ויש מותגים הנמכרים במחירים נוחים ואף זולים מאוד. מתי כדאי להעדיף את המותגים ואת השמות היותר מוכרים? את המותגים כדאי מאוד לבחור כאשר מדובר בחתול הגדל בבית, שכן לרוב חתולים אלה זוכים לתזונה מספקת יותר.

כאשר מגדלים חתול ב"משרה חלקית", כלומר, חתול שלפעמים נמצא בביתכם אך גם משוטט מחוצה לו – סביר להניח שהוא מוצא בעצמו לא מעט מקורות מזון נוספים. במקרה כזה, גם מותגים פחות ידועים יכולים להתאים. כמובן שמובא כאן גם היבט תקציבי, שכן המותגים המוכרים יותר יהיו גם יותר יקרים. מי שיכול להרשות לעצמו, יוכל להבטיח תזונה משופרת לחתולו האהוב. אגב, מאכילי חתולי הרחוב יבחרו בדרך כלל בשקי מזון גדולים במחירים יותר מוזלים. המותג, במקרה זה – פחות חשוב.

אוכל עשיר בחלבון

לא רק שם המותג חשוב כאשר רוצים לבחור אוכל לחתולים באיכות טובה. כדאי לשים לב כי יצרנים מסוימים נוהגים לפתח אוכל מיוחד לגזעי חתולים כאלה ואחרים. אם יש לכם חתול השייך לגזעים ארוכי השיער, למשל, ישנם פתרונות ייעודיים לתזונה משופרת. עוד כדאי לציין כי יש אוכל המיוחד לחתלתולים (גורים), ויש גם אוכל רטוב בשימורים, שמהווה פינוק טעים מפעם לפעם או כתחליף לאוכל יבש לחתולים מבוגרים שמתקשים ללעוס. במידה והחתול סובל מריח רע בפה, ניתן למצוא אוכל שיסייע בכך וכן ישנו אוכל שנועד לטפל באבנית השן. עוד מרכיב שחשוב לציין בהקשר של מזון לחתולים הוא- חלבון. חתולים זקוקים להרבה חלבון, ולכן יש לשים לב כי האוכל שאתם מעניקים להם עשיר בחלבון.

 

Back to top button