חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל תקף הלילה 18 יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה

במהלך הלילה (ראשון) תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב 18 מטרות טרור נוספות אשר שייכות לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, בתגובה להפעלת מטען הנפץ על חיילי צה"ל אמש, סמוך לגבול בכיסופים שבדרום רצועת עזה.

במהלך התקיפות נשמעו אזעקות צבע אדום. אזעקות, בשדרות, באשקלון ויישובי העוטף, אלו הינן אזעקות שווא ולא בוצע ירי תלול מסלול לשטח הארץ.

מהמרכז הרפואי באשקלון נמסר כי בעקבות האזעקה שנשמעה שלוש נשים בנות 18, 35 ו-40, נפגעות חרדה הגיעו לבית החולים, כולן יציבות ומטופלות בחדר המיון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר צה"ל נמסר כי הותקפו שמונה יעדים נוספים במתחם צבאי במרחב נצרים השייך למערכים צבאיים ייחודיים של ארגון הטרור חמאס וביניהם גם תשתיות לייצור אמצעי לחימה ואימונים. בנוסף הותקפו באמצעות טנק שתי עמדות תצפית. כאמור, סה"כ הותקפו הלילה 18 יעדי טרור השייכים לארגון הטרור חמאס.

בצה"ל אמרו כי הוא "רואה בחומרה רבה את הניסיון של ארגון הטרור חמאס לביצוע הפגנות עממיות וספונטניות לכאורה שנועדו להפוך את מרחב הגדר למרחב עימות ולבצע בו פעולות טרור שיביאו לערעור היציבות במרחב הרצועה. חמאס אחראי לאירוע והשלכותיו כמו גם לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה, מעל ומתחת לקרקע. צה"ל נחוש לאפשר בטחון לאזרחי ישראל ויעשה זאת בכל האמצעים העומדים לרשותו."

Back to top button