חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום כנגד תוקף רוני הררי ומאבטחו בגינה ציבורית ברמת גן

פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד משה (צ'יקו) בית עדה (38) בגין חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות (בצוותא חדא) ותקיפה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, ב- 15.2.17 הגיע הנאשם, ביחד עם קבוצה גדולה של חברים, אל גינה ציבורית ברמת גן למפגש מתוכנן מראש עם רוני הררי. למפגש התלווה אל הררי מאבטחו האישי. במהלך המפגש התלהטה השיחה בין שתי הקבוצות, ובפרץ אלימות, אל מול עיניהם של אזרחים תמימים, החלו הנאשם והאחרים לתקוף באלימות קשה את הררי ומאבטחו. משהצליח הררי להימלט מן המקום, התמקד הנאשם, בצוותא עם חבריו, במאבטחו של הררי, אשר היה מוטל על רצפת הגינה, מדמם מדקירות, בעיטות ומכות, כתוצאה ממעשי הנאשם וחבריו.

הנאשם רץ לעברו של המאבטח השרוע על הארץ ובעט בראשו בעיטה חזקה. במהלך האירוע דקר שותפו של הנאשם, אשר זהותו אינה ידועה, את המאבטח השרוע על הקרקע באמצעות סכין, מספר דקירות בפניו ובפלג גופו התחתון. מיד בתום האירוע, נמלט הנאשם מזירת האירוע עם כל יתר שותפיו לתקיפה החמורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי בחודש ספטמבר האחרון בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את שי לריח בן 37 ומשה בן דביר בן 40 בתקיפה בנסיבות מחמירות של רוני הררי ומאבטחו באירוע התקיפה בגינה ציבורית ברמת גן. בנוסף, ליאור עבאדה בן 30 הורשע באיומים בגין אותו אירוע. ביהמ"ש גזר על לריח 11 חודשי מאסר בפועל, על בן דביר 8 חודשי מאסר בפועל ועל עבאדה 5 חודשי מאסר בפועל. על השלושה נגזרו גם תקופות שונות של מאסר על תנאי.

תיעוד הקטטה מתוך מצלמות האבטחה
Back to top button