חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

שבוע קטלני בכבישים: 11 הרוגים ב- 10 תאונות דרכים קטלניות

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מפרסמת היום (ראשון) את הסיכום השבועי של תאונות הדרכים הקטלניות בין התאריכים 4.02.2018-10.02.2018 והדוח היומי המעודכן ליום זה. מתחילת השנה נהרגו 36 בני אדם.

השבוע האחרון היה הקשה והחריג ביותר מאז תחילת שנה, מבחינת מספר ההרוגים והתאונות הקטלניות בשבוע אחד. בהשוואה לחמש השנים האחרונות –  מספר השבועות עם 10 הרוגים ויותר בשנה, עומד על 8 שבועות בממוצע.

בשבוע החולף התרחשו 10 תאונות דרכים קטלניות בהן נהרגו 11 בני אדם (2 פטירות מאוחרות):

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן


4 תאונות התרחשבו תחום הבינעירוני:

כביש 35: רכב פרטי אשר נסע על כביש 35 לכיוון מערב, בק"מ 24 (סמוך ליער המלאכים) החל בעקיפה של רכב מסחרי כשהכביש לא פנוי והתנגש עם רכב פרטי אשר הגיע מכיוון מזרח. נהג הרכב העוקף נהרג.

כביש 89: רכב פרטי א' בו נהג קטין, אשר לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נסע מכיוון צומת כברי לכיוון נהריה, בסמוך לק"מ 2.7 ביציאה מעיקול שמאלה סטה לנתיב הנגדי והתנגש חזיתית עם רכב פרטי ב' אשר הגיע ממול. נהג רכב א' ונהג רכב ב' נהרגו.

כביש 483: רכב פרטי אשר נסע בכביש 483 לכיוון מערב, סמוך לק"מ 2.3 פגע בהולך רגל אשר חצה את הכביש מימין לשמאל שלא במעבר חציה. הולך הרגל נפצע קשה ונפטר מפצעיו ב 8.2.18

כביש 90: רכב פרטי נסע לכיוון דרום, בק"מ 290 באזור צומת בית הערבה, עקף בדרך לא פנויה תוך חציית קו הפרדה רצוף והתנגש חזיתית במשאית אשר הגיע מולו.

תאונה בכביש 35 – צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בכביש 89 – צילום: ערן לפל תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בכביש 90 – צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בכביש 483 – צילום: תיעוד מבצעי מד"א

6 תאונות התרחשבו תחום העירוני:

ת"א-יפו: רכב פרטי אשר נסע בתוך מתחם נמל תל אביב לכיוון צפון, בסמוך להאנגר 23, פגע בפעוטה אשר חצתה את הכביש יחד עם אמא שלה מימין לשמאל שלא במעבר חציה. הילדה מעדה בכביש והרכב פגע בה.

• ת"א-יפו: רכב משא נסע בשד' רוקח לכיוון מזרח, במחלף עם איילון דרום הרכב פנה ימינה ופגע ברוכב אופניים חשמליים אשר חצה את הכביש מימין לשמאל בעת רכיבה במעבר חציה.

אזור תעשייה נעמן (מלואות): רכב פרטי אשר נסע בכביש השירות המקביל לכביש 4 לכיוון צפון, סמוך לק,מ 225.9 פגע ברוכב אופניים אשר חצה את הכביש מימין לשמאל.

מודיעין עילית: רכב מסחרי אשר נסע ברחוב משך חכמה מכיוון הכניסה לרחוב פגע בהולך רגל קטין אשר חצה את הכביש משמאל לימין.

באר שבע: רוכב אופנוע אשר נסע ברחוב מוטה גור לכיוון צפון, התנגש באחור של משאית חונה ונהרג.

הרצליה: רכב פרטי אשר נסע בהרצליה ברחוב הרב קוק לכיוון מזרח, סמוך לבית מספר 74 פגע בהולך רגל אשר חצה את הכביש במעבר החצייה.

תאונה בנמל תל אביב – צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונה בבאר שבע – צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונה בשדרות רוקח בתל אביב – צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונה במודיעין עילית – צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מותם של שניים נקבע מאוחר יותר בבתי החולים:

• כביש 44: רכב מסחרי אשר נסע על כביש 44 לכיוון מזרח, בהגיעו לצומת נחשון כשבכיוון נסיעתו מוצב תמרור עצור (תאורת הרחוב לא פעלה בזמן התאונה), חסם את דרכו של רכב פרטי אשר נסע על כביש 3 לכיוון צפון. כתוצאה מההתנגשות רכב המסחרי התהפך ונוסעת במושב האחורי נפצעה קשה ונפטרה מפצעיה ב 4.2.18

• אשדוד: רכב משא תומך נסע ברחובהתעסוקה, בצומת עם רחוב הרצל פגע באופניים חשמליים אשר חצה את הכביש ברכיבה במעברחצייה. הרוכב נפצע ונפטר מפצעיו ב 7.2.18

בברכה,

מוריה מלכה| Moria Malka

Back to top button